U Kini je Dolphin od marta prodavan u oko 30.000 jedinica mjesečno, ali i prodaja u inostranstvu takođe galopira od aprila kada je BYD ozbiljnije pristupio svom međunarodnom širenju. BYD Dolphin komercijalizovan je u augustu 2021., s početnom mjesečnom prodajom od 1.755 automobila. Od tada je njegova popularnost nastavila rasti nevjerovatnom brzinom. Značajno je da je u augustu 2023., dakle, tačno dvije godine poslije tržišnog lansiranja Dolphin zabilježio rekordnih 32.745 isporuka, što je u prosjeku više od 1.000 prodanih jedinica dnevno.
Trend vrijedan pažnje je širenje mreže zastupništava van Kine. S povećanim proizvodnim kapacitetom, BYD Dolphin je počeo opskrbljivati tržišta u azijsko-pacifičkoj regiji i Latinskoj Americi. U 2021. izvezeno je 27 jedinica ovog modela, a zatim svega 1.303 jedinice u 2022. Ali od januara do augusta 2023. isporučeno je 28.387 jedinica, a očekuje se da će ta brojka nastaviti rasti, učvršćujući status Dolphina kao jednog od glavnih BYD-ovih izvoznih modela.
Predsjednica Europske komisije,Ursula von der Leyen, najavila je 13. septembra istragu o kineskim subvencijama lokalnim proizvođačima električnih vozila. Ako to bude tačno, kineski proizvođači bi se se mogli suočiti sa povećanjem carine od 10%pri uvozu u Evropu. S druge strane, Dolphin za evropsko tržišteje drugačiji (veći i luksuzniji) i samim tim puno skuplji nego u Kini. Zato je plan kineskih proizvođača, koji streme ući dominantno na EU tržište sa pristupačnim cijenama, da otvore tvornicu na evropskom tlu.
Priča se da bi BYD mogao kupiti Fordovu tvornicu u Saarlouisu u Njemačkoj, koja još uvijek proizvodi Focus. BYD je već sklopio ugovor o kupovini Fordove tvornice u Brazilu i blizu je potpisa ugovora za tvornicu u Njemačkoj. Uzimajući u obzir da će proizvodnja Focusa završiti tek 2025., kineski proizvođač BEV-a želi ubrzati stvari s izgradnjom tvornice, posebno nakon što je objavljena istraga EU-a.
Očekivano, VDA (Njemačko udruženje automobilske industrije) već je saopštilo da se ne slaže s nikakvim sankcijama protiv kineskih konkurenata. Razlog je taj što Volkswagen i drugi njemački proizvođači automobila zarađuju mnogo novca u Kini. Sve donedavno, Volkswagen je tamo bio lider na tržištu, dok nije došao BYD, koji je preuzeo lidersku palicu. Dobra vijest za njemačke kompanije je da već proizvode automobile u Kini, dok nijedan kineski proizvođač automobila ne proizvodi svoje proizvode u Evropi. Međutim, BYD je na dobrom putu da to promijeni.
Dolphin se od juna prodaje na pojedinim evropskim tržištima po ulaznoj cijeni od 29.990 eura za Active verziju sa 45 kWh baterijom i 338 km dometa.