Ypsilon Rally 4 HF je osnovni reli automobil, koji košta 74.500 eura. Pokreće ga 1,2-litarski motor s turbopunjačem, koji razvija 215 KS i koji je uparen s petostepenim manuelnim mjenjačem te diferencijalom s ograničenim proklizavanjem. Snaga se prenosi na prednje točkove.
Lancia je sarađivala s ekspertima na razvoju reli automobila, a među njima je Miki Biasion, legendarni italijanski reli vozač, koji je dao veliki doprinos. On zna kako je pobjeđivati vozeći Lanciju, jer je 1983. godine osvojio Evropski reli šampionat (ERC) vozeći Lanciju 037, a također ima dvije titule u Svjetskom reli šampionatu (WRC) u kojem je bio za upravljačem legendarnog modela Lancia Delta Integrale.
"Ukoliko ste sanjali stazu kao dijete, onda ste sanjali i Ferrari, no ako ste sanjali da postanete reli vozač, u tom slučaju je san uključivao i Lanciju. Trofejna historija Lancije se vratila i veoma sam sretan što sam dio toga", izjavio je Biasion.
Ypsilon Rally 4 HF će biti dostupan za reli utrke širom svijeta. Lancia uspostavlja vlastitu trkaću seriju pod nazivom Trofeo Lancia Rally, koja će biti dio šest događaja Italijanskog reli šampionata naredne godine. Nagradni fond iznosi 300.000 eura, a prva nagrada je zapravo šansa za vožnju zvaničnog Ypsilon Rally 4 HF automobila Lancia Corse HF tima na Evropskom reli šampionatu 2026. godine.
Lancia se ne zaustavlja samo na reli automobilu, nego uskoro predstavlja i snažnu električnu verziju Ypsilona. Model Ypsilon HF će pokretati elektromotor, koji isporučuje 286 KS. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h će biti potrebno 5,8 sekundi. To će ujedno biti i najsnažniji Stellantisov mali električni automobil kada se pojavi na tržištu u Evropi u proljeće 2025. godine.