"Nova era Lancije počinje danas. Ovo je početak naše renesanse koja će zadiviti fanove Lancije širom svijeta. Lancia će ponovo biti poželjan, poštovan i pouzdan brend na evropskom premium tržištu. Danas je početak nove Lancije", izjavio je direktor kompanije Luca Napolitano.
Lancia se tako vraća şpremna za električnu eru nakon što je provela godine proizvodeći model Ypsilon.
Za početak je promijenjen logotip kompanije koja je u vlasništvu Stellantisa, a kako se može vidjeti na renderima, inspirisan je starov verzijom iz 1957. godine. Novi izgled predstavlja "autentični dragulj" koji može "izraziti inovativnost, premium kvalitet i italijanski duh".
Novi logotip će se pojaviti na novom Ypsilonu, novoj Delti i novom još uvijek neimenovanom flagshipu, a svi stižu u periodu između 2024. i 2028. godine.
Na renderima je i Lancia Pu+Ra Zero, trodimenzionalni manifest budućeg Lancijinog dizajnerskog pravca koji kombinuje pojmove "čist" i "radikalan" dok se očigledno oslanja na utjecaj starih modela Aurelia, Flaminia, Stratos i Delta. Upravo će okrugla stražnja svjetla inspirisana onim na Stratosu biti dio novog Ypsilona.