Dok u BMW-ovom M odjelu intenzivno testiraju novu generaciju Coupé modela M2 koji će se uskoro priključiti nedavno predstavljenom dvojcu M3/M4, u poznatoj njemačkoj tuning kompaniji Lightweight Performance odlučili su da se još jednom pozabave aktuelnim BMW-om M2 iz Serije F87.
Za osnovicu projekta Finale Edition korišten je M2 Competition čiji redni trolitarski 6-cilindarski biturbo motor u tvorničkom "pakovanju“ raspolaže s 410 KS i 550 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,4 sekunde i 280 km/h.
Sveobuhvatnim zahvatima ispod prednjeg poklopca inžinjeri su u motor "ugurali“ dodatnih 331 KS i 330 Nm obrtnog momenta, pa kupci BMW-a M2 s kojim se Lightweight Performance u velikom stilu oprašta od Serije F87 mogu računati na 741 KS i 880 Nm obrtnog momenta za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen temeljito ojačan ručni 6-stepeni mjenjač.
Enormno povećanje snage za sobom je povuklo i mnogobrojne zahvate na šasiji, a među mnogobrojnim elementima koji su "krivci“ za znatno smanjenje mase (u odnosu na standardni M2 Competition) su i atraktivne ultralagane 19-inčne felge Titan 7 ispod kojih se krije podesivi ovjes iz ponude poznate kompanije Eibach.
Cijena i performance LP-ovog karbonom oplemenjenog četverosjeda, koji će svoj raskošan potencijal ponajbolje pokazati na kružnim stazama, još nisu objavljeni.