Posmatrano iz perspektive iole racionalnih smrtnika, teško je prihvatiti da ima kupaca koji smatraju da gromoglasni 4,4-litarski biturbo V8 motor (625 KS i 750 Nm) koji pokreće strašni BMW M5 Competition nema dovoljno potencijala u standardnom „pakovanju“, ali u Wuppertalu imaju rješenje i za one koji su skloni pretjerivanju/trošenju.
Iza naziva Manhart MH5 900 Limited krije se temeljito dorađen M5 Competition (F90) koji će Manhartovci ponuditi u samo pet primjeraka, a čiji je i dalje 4,4-litarski V8 motor (S63) dobio dodatnih 303 KS i 490 Nm obrtnog momenta, pa vozač(ica) i ostatak društva u kabini mogu računati na 928 „konja“ i 1.240 Nm obrtnog momenta za čiju je distribuciju na obje ili (po želji) samo na zadnju osovinu zadužen ojačan i rekalibriran 8-stepeni automatski mjenjač.
Podaci o performansama nisu objavljeni, nema sumnje da su bolje od standardnih, ali su u jednoj od najcjenjenijih tuning kompanija otkrili da su materijali/komponente koji su korišteni prilikom dorađivanja motora dovoljni i za priču u kojoj bi se ispod prednjeg poklopca (s otvorima po uzoru na verziju M5 CS) na kraju moglo smjestiti i 1.200 "konja“.
Pored posla oko pogonske grupe, Manhart je za MH5 900 Limited pripremio nekolicinu karbonskih karoserijskih komponenti, KW-ov podesivi ovjes Variant 4 i novorazvijeni adaptivni ispušni sistem, a povelik prostor ispod blatobrana popunjen je 21-inčnim ojačanim aluminijskim felgama Concave One na kojima su gume dimenzija 275/30 naprijed i 295/30 nazad. Felge i ogromne kočne čeljusti mogu biti u boji po želji kupca.
Cijena projekta MH5 900 Limited nije objavljena.