"Mala velika" sekunda
13

Maserati MC20 na Nürburgringu nije oborio rekord svog prethodnika

E. L.
Maseratijev nasljednik supersportskog modela MC12 kroz "zeleni pakao“ prošao je za 7 minuta i 25.26 sekundi. Nedovoljno za preuzimanje trona.

Među posljednjim automobilima čije je sposobnosti njemački magazin Sport Auto isprobao na čuvenoj stazi Nürburgring Nordschleife našao se Maseratijev supersportski dvosjed MC20 iza čijeg je upravljača i ovaj put bio novinar, trkač i testni vozač Christian Gebhardt koji se svrstava među dokazane specijaliste za spomenutu stazu.

Gebhardt je kroz "zeleni pakao“ prošao za 7 minuta i 25.26 sekundi, dvije sekunde brže od vremena koje je ostvareno iza upravljača strašnog Ferrarija 812 Superfast, ali sekundu sporije od poodavno ostvarenog vremena (7:24.29) Maseratijevog slično koncipiranog supersportskog dvosjeda MC12 koji je bio aktuelan prije skoro dvije decenije, što zvuči pomalo razočaravajuće.

Testirani primjerak bio je na gumama Bridgestone Potenza Sport, a vrijedi podsjetiti da ga pokreće centralno smješten trolitarski V6 motor Nettuno koji uz podršku dva turbopunjača razvija 630 konjskih snaga i 730 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na zadnju osovinu povjeren je Tremecovom 8-stepenom automatskom mjenjaču s dva kvačila, a spomenute brojke dovoljne su za 325 km/h i ubrzanje od 0 do 100 za 2,85 sekundi.

Prethodnika (koji je Maserati proizvodio od 2004. do 2006. godine) čije vrijeme nije oboreno, a koji je u suštini Ferrari Enzo u drugom odijelu, pokreće Ferrarijev centralno smješten 6-litarski atmosferski V12 motor čijih je 632 KS i 652 Nm najvećeg obrtnog momenta dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,8 sekundi i 330 km/h.