Mazda: Ostajemo fokusirani na razvoj motora s unutrašnjim sagorijevanjem

Zbog različitih načina na koje se u različitim dijelovima svijeta proizvodi električna energija u Mazdi smatraju da automobili koje pokreću samo elektromotori, u kontekstu emisije CO2, nisu baš uvijek u prednosti u odnosu na automobile koje pokreću konvencionalni benzinski i dizelski motori.

Način proizvodnje električne energije osnovni je razlog zbog kojeg je Mazdin prvi čovjek u odjelu za razvoj motora Ichiro Hirose u izjavi na Sajmu automobila u Los Angelesu novinarima rekao da će kompanija i dalje ostati fokusirana na razvoj benzinskih i dizelskih motora kojima do daljnjeg daje prednost pred električnim pogonskim rješenjima.
Hirose vjeruje da još ima prostora za znatna poboljšanja motora s unutrašnjim sagorijevanjem, što će rezultirati 30 posto manjom potrošnjom goriva u odnosu na motore aktuelne generacije, a Mazda će se pored razvoja novih tehnologija za benzinske i dizelske motore (koji su optimalno rješenje za pokretanje velikih i teških automobila) vratiti i razvoju rotacionih motora.

Prvi u nizu najmodernijih benzinskih motora nove SkyActiv generacije s kojim pored konvencionalnog načina sagorijevanja smjese u cilindrima (svjećice) stiže i mogućnost sagorijevanja pomoću visoke kompresije predstavljen je sa četvrtom generacijom Mazde 3.