Vrijeme je za struju
38

Mercedes-AMG predstavio električni EQE, integralni pogon i mnogo konjskih snaga

E. L.
Snažniju verziju električnog Mercedesa s potpisom AMG-a (EQE 53) pokreće tihih 687 konjskih snaga, a s verzijom EQE 43 elektromotori proizvode 476 konjskih snaga.

Mercedes-AMG je predstavio najnovije primjerke iz priče o potpunoj elektrifikaciji koji se kriju iza oznaka EQE 53 i EQE 43, a u Affalterbachu su se potrudili da i Mercedesovi tihi električni modeli koje potpisuje AMG sa sobom donesu mnogo potencijala i dinamike.

AMG-ov električni dvojac sa sobom donosi integralni pogon i dva elektromotora koji u snažnijoj varijanti EQE 53 (uz opcioni paket Dynamic Plus) proizvode 687 konjskih snaga i 1.001 Nm obrtnog momenta koji su na raspolaganju u ograničenom vremenskom periodu, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde i 240 km/h. Bez spomenutog opcionog paketa vozač(ica) može računati na 625 KS i 950 Nm s kojima EQE 53 iz mjesta do „stotke“ stiže za 3,5 sekundi i razvija 220 km/h.

Život motorima osiguravaju baterije čiji je kapacitet (90,6 kWh), prema WLTP normama, dovoljan za prelazak do 518 kilometara, a u jednom od ponuđenih radnih programa (zimski uslovi) motori isporučuju 313 KS.

Pored karoserijskih komponenti, među elementima koje također potpisuje AMG je adaptivni ovjes, ali i kočnice koje svojim karakteristikama ne zaostaju za kočnicama koje u Affalterbachu stavljaju na svoje najsnažnije modele ispod čijih se poklopaca i dalje kriju gromoglasni benzinski motori.

Stepenik niže rezervisan je za slabiju verziju EQE 43 čiji elektromotori proizvode "samo“ 476 konjskih snaga i 858 Nm obrtnog momenta, a spomenute brojke dovoljne su za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,2 sekunde i 210 km/h. Obje verzije opremljene su upravljanjem i preko zadnje osovine, a čudesni Hyperscreen kokpit u oba je slučaja na listi opcione opreme.

Prvi primjerci AMG-ovih električnih Mercedesa u prodajnim salonima trebali bi se pojaviti sredinom godine.