Kao jedini model u ponudi italijanske marke, koji je dugo vremena odolijevao zubu vremena, i to s jako uspješnom prodajom, Lancia Ypsilon nedavno se vratila u centar automobilskog dešavanja.
Naime, nedavno predstavljeni Ypsilon ponuđen je bio samo u čisto električnoj verziji po cijeni od skoro 40.000 eura prije subvencije. Međutim, Lancia ubacuje u petu brzinu, jer sa Ypsilonom želi da postavi jake temelje na kojima će graditi sve buduće modele. Stoga, Italijani su upravo lansirali novu verziju opremljenu blago hibridnim motorom, koja će biti pristupačnija.
Riječ je o poznatom pogonskom sistemu iz Peugeot, Citroen, Fiat, Opel i ostalih automobila prilagođenih za ovu Stellantisovu motorizaciju. Sklop se sastoji od 1,2-litrenog benzinskog agregata, 6-stepenog automatskog mjenjača s dvostrukim kvačilom i 48-voltnog blagog hibridnog sistema. Ukupna snaga koju nudi ovaj sklop je 100 KS.
Pogonjen ovim MHEV pogonom, Ypsilon do "stotke" stiže za 9,3 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 190 km/h. Deklarisana fabrička potrošnja je 4,6 litara/100 km. Zahvaljujući blago hibridnom sistemu, automobil se može voziti i u čisto električnom načinu rada, ali na vrlo kratkim relacijama.
Kao i električna verzija, Lancia Ypsilon Hybrid debituje u ograničenom izdanju Cassina. Nudi plavu vanjsku nijansu, 17-inčne točkove, LED prednja svjetla, grijana prednja sjedišta, potpuno digitalnu 10,25-inčnu ploču s instrumentima i 10,25-inčni ekran za multimedijski sistem SALA.
Shodno izvedbi iz limitirane serije, Ypsilon na lokalnom italijanskom tržištu starta s cijenom od 28.000 eura. No, ovaj model iz B segmenta se lagano zahuktava i tek treba da pokaže puni potencijal.