Novi supermini će ponuditi manje opcija kada je riječ o motorima u odnosu na prethodni model, ali će biti bolje opremljen tehnologijom, piše Autocar.
VW trebao imati ukupno 12 opcija motora za Polo, dok je taj broj dosad iznosio 14. Ta ponuda bi trebala uključivati različite trocilindrične i četverocilindrične motore, ali i hibrid.
Također, novu generaciju Pola GTI će pokretati 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem, koji bi trebao biti zanimljiv konkurent novoj Fordovoj Fiesti ST, a koja ima 1,5-litarski trocilindrični motor s turbopunjačem.
VW ne planira proizvodnju potpuno električne verzije, ali će hibrid definitivno privući kupce. Produkcijska verzija Volkswagenovog koncepta I.D. se očekuje tek 2020. godine, a upravo ona koristi platformu namijenjenu električnim vozilima.
Kompanija će zastarjelu platformu zamijeniti manjom verzijom MQB platforme, koju koristi i nova Seatova Ibiza. Moderna šasija će omogućiti kompaniji da poveća prostor u unutrašnjosti, a automobil će istovremeno postati lakši.
Renderi i špijunske fotografije su pokazale da radikalne promjene dizajna neće biti. Sve govori da će Polo posuditi neke karakteristike najnovijeg Golfa.
Ako budete željeli nešto agresivniji automobil, na raspolaganju će biti GTI model.
Unutrašnjost će biti djelomično preuzeta od skupljih modela, a opciono će biti moguće dobiti digitalnu instrument tablu. Automobil će biti opremljen infotainment sistemom sljedeće generacije, kao i naprednu tehnologiju pomoćnih sistema.
Ponuda će se proširiti i crossoverom, koji bi mogao biti dostupan sa pogonom na sva četiri točka.