Legendarna BMW-ova Serija 8 svojevremeno se nudila samo u Coupe verziji, a BMW je svoj atraktivni sportski četverosjed, koji je u najsnažnijem izdanju (850 CSi) pokretao 5,6-litarski V12 motor s 380 KS, proizvodio od 1989. do 1999. godine.
U odnosu na tadašnji "strašni" M8 koji je završio kao prototip i nikada nije ušao u proizvodnju, u BMW-u će ovaj put kupcima nove Serije 8 ponuditi i produkcijsku verziju s oznakom M8 koja će biti raspoloživa u tri karoserijska oblika: Coupe, GranCoupe i Cabriolet.
M8 Coupe kreće u proizvodnju 2019. godine, a performanse koje će razvijati bit će više nego dovoljne za ulazak u društvo supersportskih GT automobila. Prema trenutnim informacijama, automobil bi trebao pokretati 4,4-litarski biturbo V8 motor koji će raspolagati sa više od 600 KS i oko 700 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Prijenos snage na podlogu trebao bi se obavljati preko ZF-ovog 8-stepenog automatskog mjenjača, jer u BMW-u smatraju da njihov DCT mjenjač sa dva kvačila koji nude uz aktuelne M modele nije optimalno rješenje za prijenos snage na obje osovine, što će se ponuditi s modelom M8.