Još uvijek se ne zna hoće li se novi BMW M2 nuditi i u kombinaciji s integralnim pogonom (xDrive), ali se zna da će biti posljednji model čuvenog M odjela čijem motoru s unutrašnjim sagorijevanjem neće asistirati jedan ili više elektromotora.
Posljednji konvencionalni 'M' pod svjetla reflektora stići će 11. oktobra, proizvodit će se u BMW-ovim pogonima u Meksiku, a isporuke prvim kupcima planirane su početkom proljeća naredne godine.
Pokretat će ga redni 3-litarski 6-cilindarski biturbo motor iz aktuelne generacije modela M4 koji će biti kombinovan s ručnim ili automatskim mjenjačem, a očekuje se da će razvijati više od 450 konjskih snaga, što će biti više nego dovoljno za vrhunsku zabavu u Coupéu koji je manji i lakši od spomenutog M4.
Zanimljiva kamuflažna folija sakriva mnoge detalje, ali se i pored nje može vidjeti da će novi M2 (koji krase četverostruki završeci izduvnog sistema) biti pun pogodak. U najavi su i još „ratobornije“ verzije CS i CSL koji bi trebale biti spremne sredinom decenije.