Najpopularniji M model
29

BMW predstavio novi M2: Posljednji M koji vozi samo na benzin

Klix.ba
Čekanje na novi BMW M2 je okonačno. Posljednji u nizu novih M modela u sklopu proslave 50 godina sportske divizije BMW-a, dolazi u prepoznatljivom kompaktnom izdanju s dvoja vrata i pravo je osvježenje nakon brojnih plug-in hibridnih SUV-ova.

Zadnje točkove novog M2 pogoni BMW-ov S58 motor, tačnije 3,0-litarski redni šestocilindrš sa dva turbo punjača koji proizvodi 453 konjske snage (333 kW), što je povećanje od 48 KS u odnosu na prethodnika, i čak 550 Nm okretnog momenta.

BMW za novi M2 u seriji nudi osmostepeni M Steptronic mjenjačem sa Drivelogic tehnologijom. Međutim, kao opcija, njegov šestocilindrični redni motor može se povezati i sa šestostepenim manuelnim mjenjačem, za sve ljubitelje klasičnog osjećaja vožnje i kontrole.

Novom M2 sa ručnim mjenjačem će trebati 4,1 sekundu da ubrza od nule do 100 km/h, dok verzija sa automatskim mjenjačem isti sprint završava za 3,9 sekundi. BMW je elektronski ograničio najveću brzinu na 250 km/h, što se može povećati na 285 km/h sa opcionim M vozačkim paketom. Za zaustavljanje su zadužene moćne čeljusti naprijed sa šest klipova i zadnje s jednim klipom.

Kao i svi novi modeli BMW-a, tako i novi M2 dolazi sa dizajnom koji je u najmanju ruku diskutabilan prema mjerilima ljubitelja klasičnih BMW modela, ali svakako se razlikuje od standardnog coupea i mnogim detaljima ističe da je riječ o M modelu. Svakako se najviše ističu vrlo široki bokovi i blatobrani kao i vrlo širok zadnji branik u koji je integrisan također vrlo impozantan difuzor zraka kao i četiri velika ispušna "topa".

Unutra je M2 dobio novodizajnirana M Sport sjedišta sa osvjetljenim logotipom M na naslonima za glavu, a BMW će i po prvi put za ovaj model ponuditi svoja M Carbon sjedišta kao opciju, u sklopu Carbon paketa. Taj paket također uključuje M Carbon krov koji smanjuje ukupnu težinu ali i snižava samo težište automobila. Karbonska sjedišta su 10,8 kilograma lakša od standardnih M Sport sjedišta.

Kokpit novog M2 je dobio BMW-ov zakrivljeni displej, koji integriše dva ekrana dijagonale 12,3 i 14,9 inča na instrument tabli. Na njima su kontrole i konfiguracije specifične za M model. Tako M Setup meni omogućava vozačima da prilagode različite sisteme vozila, kao što su šasija, upravljanje, kočenje i M kontrola proklizavanja, po svom ukusu.

Prodaja novog BMW-a M2 širom svijeta počinje u aprilu 2023. godine. Najvažnija tržišta bit će Njemačka i SAD, a zatim Velika Britanija, Kina i Japan. Novi BMW M2 će se proizvoditi za sva tržišta zajedno sa novim BMW-om serije 2 Coupé u BMW-ovoj fabrici u San Luis Potosi u Meksiku.