Uz informaciju da BMW svoje M8 modele više neće nuditi bez dodatka 'Competition' koji sa sobom donosi snažniju verziju V8 motora, u M odjelu su za potencijalne kupce koji razmišljaju o vrhu ponude iz Serije 8 pripremili paket osvježenja za sve tri karoserijske opcije (Coupé, Cabrio i Gran Coupé).
S promjenama na vanjštini bavarskog "bombardera“ stižu decentno osjenčena kućišta prednjih LED svjetala i nedavno predstavljenje "old school“ oznake M odjela na prednjem/zadnjem poklopcu i centralnom poklopcu na felgama, a suštinsku novinu predstavlja uvođenje pet novih boja karoserije među kojima se ponajviše ističe plava nijansa koja se krije iza naziva Tanzanite II.
Dosadašnji 10,25-inčni display multimedijalnog sistema zamijenjen je s većom 12,3-inčnom verzijom čija je veličina sada jednaka veličini displeja iza multifunkcionalnog trokrakog upravljača, a s paketom osvježenja stižu i nova (opciona) elektropodesiva/grijana prednja sjedišta koja su napravljena od karbona i obložena kombinacijom kože i alkantare.
Ispod dugog prednjeg poklopca nema promjena, pa redizajnirani M8 Competition u sve tri karoserijske verzije i dalje pokreće 4,4-litarski biturbo V8 motor čijih je 625 "konja“ i 750 Nm obrtnog momenta dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,2 sekunde i 306 km/h, ako se kupac odluči za opcioni paket M Driver. Za prijenos snage na obje osovine (xDrive) zadužen je superbrzi 8-stepeni automatski mjenjač.