Ipak, ne radi se o malom hatchbacku s Mitsubishijevim motorima iz prvih dana južnokorejskog brenda, nego o potpuno novom SUV-u srednje veličine s električnim pogonom.
Ioniq 5 je baziran na E-GMP platformi te predstavlja produkcijsku verziju koncepta 45 Concept predstavljenog na Sajmu automobila u Frankfurtu 2019. godine.
Model je uveliko zadržao dizajn koncepta uključujući njegove oštre linije, pop-out ručke vrata, a na nekim tržištima će biti dostupne i kamere umjesto standardnih bočnih retrovizora. Međutim, na tržištima gdje nisu legalne, automobil će imati standardne retrovizore. Upravo zbog toga je na većini zvaničnih fotografija prikazan automobil s takvim retrovizorima.
Hyundai je za Ioniq 5 odabrao 20-inčne aerodinamički optimizirane felge, najveće koje je ikad dobio jedan električni automobil južnokorejske kompanije. Naprijed i nazad su LED svjetla nalik pikselima u obliku pravougaonika. a s obje strane nalaze se portovi za punjenje.
Novi Ioniq 5 je dug 4.635 mm, njegovo međosovinsko rastojanje iznosi 3.000 mm, visok je 1.605 i širok 1.890 mm, a te dimenzije mu omogućavaju prostor u unutrašnjosti koji odgovara vozilima u većem segmentu.
Platforma za električna vozila je maksimalno iskorištena u unutrašnjosti, pod je ravan, putnici imaju više prostora za noge, a centralna konzola dolazi s kliznim mehanizmom te se može pomjeriti nazad do 140 mm. To bi moglo biti posebno korisno prilikom parkiranja u uskom prostoru za parking tako da vozač može lako izaći iz vozila i na vrata suvozača ili obrnuto.
Međuosovinsko rastojanja je duže za 100 mm u odnosu na značajno veći mode Palisade, unutrašnjost je impresivno prostrana, posebno za SUV ove veličine. Zapremina prtljažnika iznosi 531 litar te se povećava na 1.600 litara obaranjem stražnjih sjedišta,
S obzirom da se radi o električnom automobilu, Ioniq 5 ima i prostor za prtljag ispod prednjeg poklopca, a njegov kapacitet ovisi da li se radi o verziji s pogonom na stražnje ii na sva četiri točka. Ako je riječ o stražnjem pogonu, zapremina iznosi 57 litara, a u slučaju modela s pogonom na sva četiri točka se smanjuje na 24 litra.
Na armaturnoj ploči dominiraju dva 12-inčna ekrana, jedan služi kao display za vozača, a drugi za infotainment sistem. Oba su smještena u jedan veći dio stakla. Ručica mjenjača je iza upravljača, a vozaču je na raspolaganju i HUD ekran s AR podrškom.
Prostor za noge putnika na stražnjim sjedištima je veći zahvaljujući tome što su prednja sjedišta za 30 posto tanja u odnosu na standardna. Sva sjedišta se mogu pomijerati naprijed i nazad. Mnoge površine u unutrašnjosti su napravljene od recikliranih materijala uključujući plastične boce.
Vrijedan somena je i solarni krov koji dodatno povećava efikasnost prikupljajući sunčevu energiju i puneći bateriju za povećanje dometa.
Kupcima će na raspolaganju biti baterije kapaciteta 58 i 72,6 kWh. Osnovni model ima jedan motor na stražnjoj osovini, dok skuplji model ima motor naprijed i nazad te samim tim i pogon na sva četiri točka. Obje verzije dostižu maksimalnu brzinu od 185 km/h.
Model s jednim motorom razvija 168 KS i 350 Nm obrtnog momenta te od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,5 sekundi.
Model s dva motora i sabijom baterijom isporučuje ukupno 232 KS i 605 Nm obrtnog momenta te ubrzava do "stotke" za 6,1 sekundu.
U sliučaju modela sa stražnjim pogonom i većom baterijom snaga iznosi 215 KS i 350 Nm, a ubrzanje od 0 do 100 se ostvaruje za 7,4 sekunde.
Najsnažnija verzija dolazi sa dva motora koji ukupno nude 302 KS i 650 Nm obrtnog momenta, a ima i veću bateriju. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h su potrebne 5,2 sekunde.
Baterija se može napuniti od 10 do 80 posto kapaciteta za 19 minuta zahvaljujući 800V punjenju i 350kW punjaču. Petominutno punjenje je dovoljno za 100 km dometa.
Model sa stražnjim pogonom i većom baterijom može preći 480 km.
Ioniq 5 stiže na tržište nešto kasnije ove godine, a bit će dostupan u devet boja eksterijera, odnosno četiri boje unutrašnjosti.
Sljedeće godine se očekuje Ioniq 6 kao produkcijska verzija koncepta Prophecy. SUV pod nazivom Ioniq 7 se očekuje početkom 2024. godine.