Bez lijeve papučice
10

Hyundai predstavio osvježeni i30N: Manje kilograma, više snage, automatski mjenjač...

E. L.
Jedan od trenutno najboljih sportskih automobila iz C segmenta i dalje se nudi s ručnim 6-stepenim mjenjačem, ali su u Hyundaiju s paketom osvježenja pripremili i opciju koja isključuje lijevu papučicu.

Prvi proizvod Hyundaijevog N odjela koji je (ne)očekivano naišao na odličan prijem kod publike prošao je tretman "zatezanja bora“, a najveća novost u odnosu na verziju prije redizajna je uvođenje u ponudu i automatskog 8-stepenog mjenjača sa dva kvačila s kojim Hyundai širi krug potencijalnih kupaca.

Osvježeni Hyundai i30N ukrašen je drugačijim odbojnicima i maskom hladnjaka, a redizajnirana su i dnevna LED svjetla. Veći je i prečnik uglačanih završetaka izduvnog sistema, a iza novih (i znatno lakših) 19-inčnih felgi na kojima su gume Pirelli P Zero krije se dorađen ovjes. "Dijeti“ su doprinijela i lakša prednja sjedišta.

Automobil i dalje pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinac čija je snaga u osnovnoj verziji ostala ista (250 KS), ali je u kombinaciji s Performance paketom sa 275 podignuta na 280 KS. Očekivano, automatski mjenjač sa sobom donosi tri radna programa (N Grin Shift, N Power Shift i N Track Sense Shift), a tu je i „overboost“ funkcija iza koje se krije 20 sekundi superbrze reakcije motora i mjenjača.

Bez obzira na odabrani mjenjač, prijanjanju Pirellijevih guma asistira i ograničena blokada diferencijala, a karakter automobila potvrđuje i klasična ručica mehaničke ručne kočnice.