Lotus je novi dvosjed Emira premijerno predstavio prošle godine, a u maloj britanskoj automobilskoj kompaniji tada su rekli da će model s kojim će završiti priču na temu motora s unutrašnjim sagorijevanjem (koje će zamijeniti elektromotori) pokretati Toyotin centralno smješten 3,5-litarski V6 motor koji uz pomoć mehaničkog kompresora razvija 405 konjskih snaga.
U međuvremenu, Lotus je otkrio da će se Emira nuditi i u kombinaciji s AMG-ovim dvolitarskim četverocilindarskim turbobenzinskim motorom M139 koji Mercedes-AMG ugrađuje u najsnažniju verziju A-Klase (A45 S), ali će u okruženju Lotusovog dvosjeda motor umjesto 421 razvijati 365 konjskih snaga.
Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila, a smanjenjem snage u Lotusu žele napraviti razliku između dvolitarskog turbobenzinca i V6 motora koje krasi ista vrijednost najvećeg obrtnog momenta.
Podaci o performansama slabije Emire još uvijek nisu objavljeni, ali je jasno da neće mnogo zaostajati za verzijom s Toyotinim V6 motorom koja razvija 290 km/h i od 0 do 100 km/h stiže za 4,3 sekunde.
Lotus će prvo izdanje (First Edition) odlično opremljenog dvosjeda nuditi u šest boja karoserije, knjiga narudžbi otvara se narednog mjeseca, a isporuke počinju početkom jeseni. Osnovna cijena za verziju s dvolitarskim motorom iznosi 78.134 eura, a za V6 verziju s ručnim mjenjačem treba izdvojiti 84.592 eura.