Kompanija je saopćila da je SUV dobio ime po Tang dinastiji, najpreosperitetnijoj od svih velikih kineskih dinastija.
Automobil ima hibridni pogon koji se sastoji od 2,0-litarskog turbo benzinca koji isporučuje 205 KS uz 320 Nm obrtnog mometa, kao i dva električna motora koji isporučuju po 150 KS uz 200 Nm obrtnog momenta. Motor je uparen sa šestostepenim automatskim mjenjačem. Kombinovano BYD Tang nudi 505 KS uz 720 Nm obrtnog omenta. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,9 sekundi, a njegova prosječna potrošnja je manja od 2 litra na 100 pređenih kilometara.
BYD je predstavio i dva specijačna modela bazirana na modelu Tang. Tang Limited dolazi sa crvenim naplacima od legura i specijalnim interijerom te košta 41.629 eura. Proizvodnja je ograničena na 98 automobila.
Tang Ultimate Edition ima široki body kit i za 0,5 sekundi brže stiže do "stotke" u odnosu na standardni model. Ovaj će model biti proizveden u 200 primjeraka, a cijena je 83.370 eura.