Novi brend
61

Kinezi ne odustaju od Evrope, Dongfeng lansirao model Nammi Box po cijeni od 23.000 eura

A. M.
Kineska korporacija Dongfeng lansira na evropsko tržište novi brend Nammi i njihov prvi električni model Box s ciljem da pomrsi račune Citroenu e-C3 i drugim jeftinim EV modelima. Ovaj budžet električar već je dostupan u pretprodaji na norveškom i švicarskom tržištu po startnoj cijeni od 23.000 eura.

Korporacija u državnom vlasništvu Dongfeng, zvanično je četvrti najveći kineski proizvođač automobila i, kako se očekivalo, ima mnogo veće ambicije u Evropi od trenutnih "mrvica" s kojima se pokušavaju dodvoriti zahtjevnoj klijenteli.

To podrazumijeva stabilnije poslovanje na Starom kontinentu, a Kinezi su već u pregovorima sa italijanskim vlastima oko izgradnje fabrike. U toj fabrici, Dongfeng bi mogao proizvoditi automobile novog brenda Nammi, uključujući električni model Nammi Box. Zamišljen je kao rival Citroenu e-C3 i očekuje se da će imati pristupačnu cijenu. Ustvari, novi Nammi Box dostupan je već u pretprodaji u Norveškoj i Švicarskoj s početnom cijenom od 23.000 eura.

Dongfeng Nammi Box je dugačak 4,02 metra i opremljen je s jednim električnim motorom koji razvija 95 konjskih snaga. Baterija ima kapacitet od 42,3 kWh, a Kinezi su izračunali da maleni Nammi Box može preći do 310 kilometara s jednim "punjenjem". Poređenja radi, električni C3 nudi elektromotor od 113 KS, bateriju od 44 kW i autonomiju od 320 kilometara. Francuz je u ovoj konfiguraciji skuplji oko 1.990 eura.

Unutrašnjost je presvučena kožom s neobičnim prošivima u dijamantnom dezenu, a ambijent je obogaćen s 12-inčnim centralnim displejom i 5-inčnim ekranom u formi digitalne instrument ploče. Neobična karakteristika interijera je modularnost prednjih sjedišta, koja se mogu u potpunosti ravno položiti, tako da se mogu koristiti kao improvizovani kreveti.