Čini se da su konačno prošla turbulentna vremena za staru i slavnu italijansku automobilsku kompaniju Lancia u kojoj su posljednjih godina proizvodili samo jedan mali gradski model koji se nudio samo kupcima u Italiji.
U Stellantisu koji je nastao ujedinjenjem automobilskih grupacija FCA i PSA održali su obećanje da će i marka Lancia opstati, a novi Ypsilon koji je predstavljen ove godine prvi je model na putu prema potpunom oporavku kompanije koja je decenijama sinonim za rally trke na najvišem nivou.
S novom generacijom Ypsilona koji je u prvom izdanju predstavljen samo u kombinaciji s elektromotorom Lancia će nakon dugo vremena u priču vratiti i svoju famoznu oznaku HF (High-Fidelity) iza koje su se svojevremeno krili njeni najbolji i najsnažniji modeli među kojima je i čuvena „rally kraljica“ Delta Integrale.
Poznati crveni slonić na HF podlozi koji se prvi put pojavio na automobilima Lancije 1960. godine krasit će i elektropokretani Ypsilon s povećanim tragom točkova i krućim ovjesom čijih će oko 240 konjskih snaga, po uzoru na srodne modele Abartha (600e) i Alfa Romea (Junior Veloce), biti dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od šest sekundi.
Novi Ypsilon kojem će se u doglednoj budućnosti priključiti i novi modeli s poznatim imenima (Gamma i Delta) kupcima u Evropi bit će dostupan sredinom naredne godine, a u Lanciji su uz otkrivanje sportskog Ypsilona HF otkrili i trkaću izvedenicu koja se krije iza naziva Ypsilon Rally 4 HF.
Pripremljen prema FIA normama za klasu Rally4, trkaći „slonić“ koji je predstavljen u prepoznatljivim Martini Racing bojama pokreće 1,2-litarski trocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 212 konjskih snaga. Za prijenos snage na prednju osovinu kojoj asistira mehanička ograničena blokada diferencijala zadužen je 5-stepeni mjenjač.