Odmah na početku treba reći da je Ypsilon zapravo Peugeot 208 u italijanskom ruhu, no to definitivno nije negativna stvar jer je "Francuz" veoma dobar automobil, a svakako ne treba zamjeriti ni na dramatičnom dizajnu prednjeg dijela koji je Lancia osmislila.
Dizajnerski jezik potiče još od Pu+Ra HPE koncepta, stražnja okrugla svjetla podsjećaju na Stratos, dok ostatak karoserije čine "blagi, elegantni, čisti i senzualni oblici modela Aurelia i Flamina".
Ypsilon je opisan kao Stellantisov hatchback iz premium B-segmenta, a ujedno je i prvi od tri nova Lancijina modela koji će se pojavljivati svake druge godine. Ypsilon je prvobitno stigao kao potpuno električni model, no treba očekivati i verzije s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Preciznije, stiže hibridna verzija, vjerovatno s blago elektrificiranim 1,2-litarskim trocilindričnim turbobenzincem opremljenim 48-voltnim sistemom.
Prodaja će početi prvo u Italiji, a najbolji model Ypsilon Edizione Limitata Cassina će biti proizveden u svega 1.906 primjeraka. Ovaj broj se odnosi na godinu osnivanja Lancije. Nakon toga, Ypsilon stiže u Belgiju, Nizozemsku, Francusku, Španiju i Njemačku.
Gledajući dimenzije, hatchback je dug 4,08, širok 1,76 i visok 1,44 metra, dok njegova masa iznosi 1.584 kilograma. U odnosu na prethodnika starog 14 godina, duži je 240, širi 120 i niži za 70 mm.
Električni model pokreće motor koji isporučuje 156 KS i koji napaja baterija kapaciteta 51 kWh. Domet iznosi 403 kilometra.
Model Cassina je znatno luksuzniji u unutrašnjosti u odnosu na Peugeot e-208 i Opel Corsu Electric. Cassina je italijanski proizvođač namještaja, tako da je unutrašnjost dizajnirana tako da izgleda kao italijanski dnevni boravak. Sjedišta se čine izuzetno udobnim te imaju funkciju grijanja i masaže.
Također, u unutrašnjosti su dva 10,24-inlna ekrana za instrument klaster i infotainment sistem, a ispod drugog je okrugli dio za koji iz Lancije kažu da predstavlja "prvi stol za kafu u automobilu".
Ypsilon je prilično dobro opremljen, posjeduje sistem pomoći pri parkiranju, tehnologiju autonomne vožnje drugog nivoa, kao i bežične sisteme Apple CarPlay i Android Auto. Cassina košta 39.999 eura. Uz automobil ide i kućni Easy Wallbox punjač, kao i garancija od tri godine ili 30.000 kilometara.
"Lancia počinje ispočetka, od onog što znamo najbolje. Italija je zemlja u kojoj je rođen ovaj brend prije 117 godina i kojoj duguje mnogo svog uspjeha. Počinjemo s Ypsilonom, rekordnim gradskim automobilom koji je ispisao historiju B segmenta u Italiji", poručio je direktor brenda Luca Napolitano.