Mercedes je predstavio W201 generaciju 1982. godine kao prethodnika C-Klase, a taj model je postao najprodavaniji u ponudi. Nakon gotovo 40 godina na tržištu i šest generacija, uključujući 190 seriju, C-Klasa je prodana u više od 10,5 miliona primjeraka. Sada je vrijeme za novu generaciju koja ima zadatak da nastavi uspjeh svojih prethodnika uprkos tržištu na kojem dominira potražnja za SUV-ovima.
Njemački luksuzni brend ne gubi vrijeme pa se od prvog dana novom sedanu pridružio i praktičniji karavan.
Kao što se moglo i očekivati, dizajn eksterijera nije puno drugačiji u odnosu na odlazeći model, ali je Mercedes ipak napravio dovoljno promjena kako bi C-Klasa izgledala svježe u 2021. godini.
C-Kasa je također usvojila oštar dizajn prednjih svjetala kao i veći modeli, a tu je i "čišci" profil s manje izraženim linijama, a kupci će moći birati između 17, 18 i 19-inčnog seta felgi. Generacija W206 je prva C-Klasa sa dvodijelnim stražnjim svjetlima, čime se ovaj model približio skupljoj E-Klasi i S-Klasi.
Gledajući izvana, mnogi će reći da se prije radi o značajnom faceliftu nego o modelu nove generacije, ali ipak treba uzeti u obzir i promjene unutrašnjosti koja se približila S-Klasi.
U Evropi će slabije opremljeni primjerci imati 10,25-inčni ekran za vozača te kompaktniji 9,5-inčni centralni ekran, dok je za bolje opremljene primjerke pripremljen 12,3-inčni digitalni klaster te 11,9-inčni ekran osjetljiv na dodir s drugom generacijom MBUX infotainment sistema.
Unutrašnjost je prostranija nego prije zahvaljujući međuosovinskom rastojanju koje je produženo za 25 mm i sada iznosi 2.865 mm.
Nova C-Klasa je 65 mm duža i 10 mm šira u odnosu na prethodnu, a također izgleda niže zahvaljujući spuštenoj liniji krova. Putnici imaju više prostora za glavu, ramena i laktove.
Što se tiče praktičnosti, zapremina prtljažnika iznosi 455 litara, odnosno 490 litara u slučaju karavana. Obaranjem stražnjih sjedišta se zapremina povećava na 1.510 litara, što također predstavlja povećanje za 30 litara u oba slučaja u odnosu na ranije.
Svi motori su elektrificirani i upareni sa devetostepenim automatskim mjenjačem. U ponudi su modeli C200 i C200 4Matic sa 1,5-litarskim motorom koji razvija 201 KS i 300 Nm obrtnog momenta, Model s pogonom na sva četiri točka od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,1 sekundu neovisno o karoserijskoj izvedbi, dok model sa stražnjim pogonom to čini za 7,3 sekunde u slučaju sedana, odnosno 7,5 sekundi u slučaju karavana.
Maksimalna brzina C200 sedana s 4Matic pogonom iznosi 241 km/h, sedan sa stražnjim pogonom dostiže 246 km/h, a karavan sa stražnjim pogonom 240 km/h.
Osnovni C180 će biti dostupan samo sa 1,5-litarskim motorom koji isporučuje 167 KS i 250 Nm isključivo na stražnje točkove. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h je potrebno 8,6 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 231 km/h bez obzira na verziju.
Kupci će moći izabrati i C300 model sa 2,0-litarskim benzinskim motorom koji raspolaže sa 250 KS i 400 Nm obrtnog momenta, a koji stiže do "stotke" za 6 sekundi i ubrzava sve do maksimalnih i elektronski ograničenih 246 km/h.
U ponudi motora će biti i C200d (161 KS, 380 Nm), C220d 4Matic (197 KS, 440 Nm i C300d (261 KS, 550 Nm)s 2,0-litarskim dizelskim motorom opremljenim blagom hibridnom tehnologijom. Najsnažnija verzija ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,7 sekundi i dostiže maksimalnu ograničenu brzinu od 250 km/h.
C300e će biti plug-in hibrid sa 2,0-litarskim benzinskim motorom i električnim motorom, a ukupna snaga iznosi 308 KS i 550 Nm obrtnog momenta. Ovaj model ima 25,4kWh bateriju koja omogućava domet od 100 km korištenjem samo električnog pogona.
Plug-in hibrid je jedini član porodice sa zračnim ovjesom, a ima i nešto veću zapreminu prtljažnika.
Mercedes opciono nudi i sistem upravljanja stražnjim točkovima koji čini C-Klasu okretnijom pri brzinama do 37 km/h.
C-Klasa je naslijedila MBUX sistem od S-Kase, ali i sistem Digital Lightning. Ova opcija projektuje upustva i simbole upozorenja na cestu ispred automobila, nudi bolju osvjetljenost podjelom svjetlosnog snopa pomoću čak 1,3 miliona mikro ogledala.
Narudžbe u Evropi Mercedes prima od kraja marta.
U narednom periodu se očekuje robusnija C-Klasa All-Terrain, kao i snažniji modeli AMG C43 i C63 sa hibridiziranim četverocilindričnim motorima.