MG ES5 dijeli platformu namijenjenu električnim automobilima s hatchbackom MG4, ima širi trag točkova i elegantniji dizajn u poređenju s prethodnikom.
MG ZS je dobio novu generaciju za 2025. godinu, no ima samo hibridni pogon, tako da je ostao bez potpuno električne opcije. Umjesto da usvoji sličan dizajn za nasljednika potpuno električnog modela ZS EV, kompanija je odlučila lansirati potpuno drugačiji model te iskoristiti najnoviji napredak svoje tehnologije električnih vozila.
ES5 je usvojio čist dizajnerski jezik te masku bez rešetke po kojoj se razlikuje od MG-ovih modela s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Usisnici u braniku podsjećaju na MG Cyberster roadster, dok su podijeljena LED svjetla tanja i agresivnija nego prije. Profil je prilično generički, dok stražnja svjetla pune dužine imaju sličan oblik kao i ona na modelu MG4.
Električni SUV je dug 4.476 mm, što znači da je 162 mm duži od odlazećeg modela ZS EV, a veći dio dodatne dužine se odnosi na međuosovinsko rastojanje, koje je povećano na 2.730 mm.
U unutrašnjosti je upravljač s ravnim donjim dijelom, iza kojeg se nalazi digitalna instrument tabla. Tu je i veliki ekran infotainment sistema osjetljiv na dodir, kao i "plutajuća" centralna konzola.
MG ES5 dijeli MSP platformu s MG4 hatchbackom, a pokreće ga jedan elektromotor postavljen na stražnjoj osovini, koji isporučuje 170 KS i 250 Nm obrtnog momenta. Još uvijek nije poznato da li će ovaj model biti dostupan i s dva elektromotora u budućnosti.
U Kini će se prodavati s tri različite ultra tanke litij-željezno-fosfatne baterije proizvedene u saradnji SAIC-a i CATL-a. Najveća baterija će imati kapacitet od 62,2 kWh te će omogućiti domet od 525 kilometara.
Izvoz modela MG ES5 počinje naredne godine, a u Evropi ga čekaju rivali kao što su Kia EV4 i Peugeot e-2008.