Modernizovani dizajn
Nova generacija modela HS donosi revidirani dizajn, u skladu s jezikom dizajna koji se vidi na drugim aktuelnim modelima brenda. Prednjim dijelom dominira masivna rešetka s brojnim izvajanim površinama, a odmah iznad maske vidimo i nova tanja prednja svjetla sa LED tehnologijom. Zadnji dio je modernog dizajna, sa LED zadnjim svjetlima spojenim trakom i trapezoidnim izduvnim cijevima.
U odnosu na staru generaciju, novi MG HS je duži za 26 mm, širi za 14 mm, a međuosovinsko rastojanje je povećano za 45 milimetara. Iako nemamo slike unutrašnjosti novog modela, iz MG-a ističu da novi HS dobija dva ekrana od 12,3 inča, jedan u službi instrument table, a drugi za multimedijalni sistem, kao i ladicu za bežično punjenje telefona i audio sistem sa osam zvučnika. Prtljažnik nudi osnovni kapacitet od 507 litara.
Dva motora: Turbobenzinac i PHEV
Za početak, novi MG HS će se nuditi s dva motora: s jednim benzincem i s jednim plug-in hibridom. Čisto termalna SUS verzija donosi 1,5-litarski benzinski motor sa četiri cilindra, s turbo prednabijanjem, koji razvija 169 konjskih snaga i 275 Nm momenta. Ovaj motor je uparen sa 6-stepenim ručnim mjenjačem, a kupci će moći birati i 7-stepeni automatski mjenjač s dvostrukim kvačilom.
PHEV hibridna verzija također kombinuje 1,5-litarski motor turbak uparen sa električnim motorom. Benzinac razvija 142 konjske snage, dok elektromotor razvija do 209 KS. U ovoj konfiguraciji, MG HS ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,8 sekundi.
Elektromotor se napaja baterijom od 24,7 kWh, što rezultira električnim dometom od 121 kilometar u WLTP režimu. Bez obzira na odabranu verziju, novi MG HS dostupan je samo u konfiguraciji s pogonom na prednje točkove.
Novi HS za početak će biti lansiran na britanskom tržištu po cijeni od 24.995 funti (oko 29.745 eura) za verziju s benzinskim motorom. Kupci koji odaberu hibridni sklop platit će oko 6.500 funti (oko 7.735 eura) više. Naravno, cijene na našem tržištu će biti niže.