BMW će najsnažniju verziju M8 na kraju ponuditi uz tri karoserijske opcije nove Serije 8: Coupe, Cabrio, ali i najavljeni četverovratni GranCoupe koji se očekuje u prvoj polovini 2020. godine.
Prvi u nizu cestovnih modela (čija je trkaća verzija M8 GTE ove sezone ušla u WEC društvo i osjetila čari Le Mansa) bit će M8 Coupe, a automobil će pokretati uzdužno smješten 4,4-litarski biturbo V8 motor koji je svoje mjesto već pronašao u aktuelnom modelu M5.
U BMW-ovom M odjelu kažu da će motor u standardnom M8 isporučivati nešto više od 600 konjskih snaga, a u planu je i još snažnija verzija motora (za verziju M8 Competition) koji bi trebao raspolagati sa 650 konjskih snaga.
Bez objavljivanja podataka o performansama modela M8 u M odjelu za sada samo sugerišu da će automobil biti znatno brži od trenutno najsnažnije "Osmice“ koja na sebi nosi oznaku M850i xDrive.
Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač, a po receptu koji je korišten na modelu M5 i M8 će biti opremljen elektronski kontrolisanim zadnjim M diferencijalom i radnim programom M Dynamic koji će sav obrtni momenat distribuirati samo na zadnju osovinu.
M8 će u odnosu na M5 imati niže težište i drugačije podešen adaptivni ovjes. Podjela mase po osovinama i u ovom slučaju ostaje 50:50, a u M odjelu kažu da su dosadašnja testiranja prototipa na različitim stazama širom svijeta pokazala da je M8 "u akciji“ daleko ispred starog slično koncipiranog GT modela M6.