Domet od 453 kilometra
23

Novi Peugeot E-408 je čisto električni model s više od 200 KS i pristojnom autonomijom

A. M.
Peugeotova porodica električnih vozila je sada kompletna. Novi Peugeot E-408 izbija na scenu kako bi stavio pečat na posvećenost francuskog proizvođača održivoj mobilnosti. Od važnijih informacija poznato je da 100 posto električna varijanta Peugeota 408 premašuje 200 KS i ima domet iznad 450 kilometara.

Nakon dugog čekanja, 100 posto električna varijanta Peugeota 408 zvanično predstavljena na EU tržištu. Prošlo je više od dvije godine otkako je potvrđeno da će ovaj model podleći elektrifikaciji na najvišem nivou.

Peugeot stavlja poseban naglasak na važnost lansiranja novog E-408. Lansiranjem ovog modela, Peugeot osigurava da njegova porodica električnih vozila bude kompletna, budući da posjeduje liniju od 12 modela s nultom emisijom koja se sastoji od putničkih i komercijalnih vozila.

Vanjski dizajn i enterijer novog Peugeota E-408

Izvana, E-408 skoro da se ne razlikuje od konvencionalnog modela. Primjetan je tek niz mini karakterističnih elemenata koji jasno pokazuju status vozila s nultom emisijom. Rešetka ima hromiranu obradu koja se uklapa u prednji kraj. Matrix LED farovi su tanki i elegantni. Pozadi, identitet brenda utjelovljuju LED zadnja svjetla koja simuliraju oblik tri kandže, a tu je i novi natpis po kojem će se razlikovati od benzinca i hibrida.

Sa strane se ističu elementi koji mu omogućavaju da se uklopi sa nekim SUV Coupeima. Donji dio karoserije je zaštićen cijelim nizom zaštitnih obloga. Inače, opremljen je sa 19-inčnim felgama s grafitnim završnim slojem.

Ostavljajući po strani eksterijer, ako uđemo u unutrašnjost novog E-408 brzo ćemo se naći u digitalnom okruženju. Kabina ima futuristički dizajn i otkriva širok spektar tehnološke opreme. Iza kompaktnog upravljača nalazi se potpuno konfigurabilna 10-inčna 3D digitalna instrument tabla.

Pogonski sistem i vrijeme punjenja

Osim novog dizajna eksterijera i tehnološke opreme, sve su oči uprte u električni pogonski sistem. Razvijen na platformi EMP2, "srce" novog E-408 je litijum-jonska baterija od 58,2 kWh (upotrebljivo). Baterija je standardno smještena u podvozju automobila, između točkova, kako bi se izbjegao gubitak prostora u putničkom prostoru.

Energija pohranjena u bateriji se uglavnom koristi za pogon motora od 214 KS sa 345 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ova snaga se postiže vožnjom u Sport režimu. U normalnom režimu rada snaga je smanjena na 190 KS i 300 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a u slučaju Eco moda, maksimalna snaga iznosi 170 KS, odnosno 270 Nm momenta.

Novi E-408 ima domet od 453 kilometra prema WLTP ciklusu. Domet koji je, prema Peugeotu, više nego dovoljan za vrlo značajan dio vozača da pokrije svakodnevna putovanja.

Vrijeme punjenja varira, naravno, zavisno od korištenja vrste "električne utičnice". Za punjenje istosmjernom strujom (DC), E-408 može podnijeti snagu punjenja do 120 kW, što omogućava da se baterija napuni od 10 do 80 posto za nešto više od 30 minuta i da povrati skoro 100 km dometa za oko 10 minuta punjenja.

Peugeot je potvrdio da će knjiga narudžbi za novi električni 408 biti odmah otvorena na odabranim tržištima. Cijene još nisu definisane, mada se kao referenca može uzeti cifra od 49.000 eura koliko u EU košta najmoćnija plug-in hibridna verzija ovog modela. E-408 će se kretati u sličnom cjenovnom rangu.

Novi E-408 proizvodit će se u Francuskoj. Konkretno, serijski proces proizvodnje novog E-408 će se odvijati u Stellantisovom pogonu koji se nalazi u Mulhouseu. Kupci pojedinih EU zemalja će imati koristi od novog programa Allure Care garancije do osam godina ili 160.000 kilometara.