Sony ulazi na tržište električnih automobila, predstavio novi radikalni SUV
Sony je pokazao električnu limuzinu Vision-S još 2020. godine zajedno sa svojom tehnologijom autonomne vožnje i entertainment sistemima, a godinu dana kasnije je započelo testiranje prototipa legalnog za cestu. Međutim, ni tada se nije činilo da će ubrzo stići produkcijska verzija.
Ipak, sada Sony pokreće novu kompaniju Sony Mobility Inc koja će zaživjeti na proljeće ove godine, koja će predstavljati ulaz japanske kompanije na tržište električnih automobila. Zahvaljujući ovoj najavi vrijednost Sonyjevih dionica je porasla za više od 4,5 posto.
Poslovni model japanskog giganta se razvija na temelju vlastitog AI sistema i robotike, koji će "pokazati svijetu da možemo živjeti u harmoniji s robotima".
Dio ove ekspanzije u mobility sektor jeste i konceptni SUV pod nazivom Vision-S 02. Riječ je o novom električnom automobilu sa sedam sjedišta, koji koristi istu platformu i tehnologiju prozivodnje kao i prethodna limuzina, a pokreću ga dva motora sa po 268 KS postavljena na obje osovine.
Sony nije objavio podatke o performansama električnog SUV-a, ali se zna da će moći dostići brzinu veu od 180 km/h. Koju će bateriju imati, zasad se također ne zna.
Što se tiče dimenzija, bit će dug 4.895, širok 1.930 i visok 1.651 mm, što znači da će približno odgovarati dimenzijama Teslinog crossovera Model Y.
Sony je u sjedišta automobila ugradio zvučnike koji stvaraju 3D audio iskustvo tako da će putnici imati osjećaj da su na koncertu omiljenog izvođača. Panoramski infotainment inferfejs i zasebni stražnji ekrani se mogu koristiti za gledanje različitog sadržaja i igranje igara putem daljinske veze s konzolom Sony PlayStation.
Sony nije prva tehnološka kompanija koju interesuje tržište automobila, jer je u tome i Apple barem od 2014. godine. Google razvija infotainment softver za proizvođače automobila poput Forda i Volva, a LG i Panasonic su među dobavljačima baterija namijenjenih automobilima.