Ne znamo šta o svemu misle u BMW-u, ali znamo da prve reakcije ljubitelja minhenske limuzine visokih performansi pokazuju da baš i nisu oduševljeni rješenjem s kojim sedma generacija BMW-a M5 sa sobom donosi hibridnu pogonsku grupu uz koju masa automobila iznosi 2.445 kilograma, što je više od 500 kilograma u odnosu na prethodnika.
Kako god, novi M5 ispod trovolumenske karoserije krije pogonsko rješenje koje je BMW ranije predstavio uz SUV model XM, što znači da ga pokreće 4,4-litarski biturbo V8 kojem asistira elektromotor u kućištu 8-stepenog automatskog mjenjača. Najveća kombinovana snaga i vrijednost obrtnog momenta iznose 727 KS i 1.000 Nm, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,5 sekundi i 305 km/h u kombinaciji s opcionim paketom M Driver. Baterije (14,8 kWh) osiguravaju prelazak do 40 kilometara bez učešća motora s unutrašnjim sagorijevanjem.
Uz tri standardna radna programa (Comfort, Sport i Sport Plus) kupci će moći da računaju i na opcione radne programe Dynamic i Dynamic Plus s kojima bi hibridni M5 trebao pokazati sve svoje mogućnosti, jer vozač tada može birati da se sva snaga prenosi samo na zadnju osovinu kojoj asistira elektronski kontrolisana ograničena blokada diferencijala. Uz spomenute programe u kombinaciji ostaje i mogućnost individualnog podešavanja rada ovjesa, kočnica, sistema upravljanja, mjenjača i pogona.
M5 je postavljen na kombinaciji 20 i 21-inčnih točkova iza kojih se kriju kočnice s promjerom diskova 410 mm (naprijed) i 400 mm (nazad), a uz opcione karbonsko-keramičke kočnice promjer diskova ispod prednjih čeljusti sa po šest klipova iznosi 420 mm.
Nešto širi od prethodnika, novi M5 izvana ostaje prepoznatljiv po četverostrukim završecim ispušnog sistema i u početku će se nuditi u devet boja karoserije. Početna cijena u Njemačkoj iznosi 144.000 eura.