Na drugoj generaciji Koleosa vidljiv je dizajnerski pravac s kojim je Renault kreirao četvrtu generaciju Megana i luksuznu limuzinu Talisman. Razlog više da novi Koleos, pored kineskog tržišta, bude ponuđen i na 80 svjetskih tržišta.
Koleos je osjetno veći od modela Kadjar, a u Renaultu su uvjereni da će u odnosu na prethodnu generaciju ostvariti mnogo bolje prodajne rezultate. U prilog tome svakako ide i činjenica da Koleos raspolaže sa najvećim prostorom u klasi u području nogu za putnike na zadnjim sjedištima, a tu je i veoma bogat spisak serijske opreme. Neće nedostajati ni najmoderniji sigurnosni sistemi i sistemi za pomoć vozaču u različitim situacijama.
Suštinski kao Renaultova verzija Nissanovog modela X-Trail, Koleos će se nudit s pogonom preko obje osovine (koji "potpisuje" Nissan), a proizvodit će se u Renaultovim proizvodnim pogonima u Kini i Južnoj Koreji.