Za ovu priliku Renaultov sportski odjel je u četverocilindarski 1,6-litarski turbo motor "ugurao" dodatnih 20 KS i 20 Nm obrtnog momenta, pa Clio RS 220 Trophy EDC sada raspolaže sa 220 KS i 260 Nm obrtnog momenta. Umjesto na dosadašnjih 6.500 obr/min, limitator obrtaja radilice motora aktivira se na 6.800 obr/min.
Uz "torque boost" funkciju vozač na raspolaganju sada ima i privremenih 280 Nm obrtnog momenta u četvrtom i petom stepenu prenosa.
Ono što će potencijalne vlasnike vjerovatno više radovati je posao koji je u Renaultsportu urađen rekalibriranjem automatskog mjenjača sa dva kvačila (EDC), koji je sada 40 posto brži u izmjeni stepeni prenosa, kada se koristi u radnim režimima Normal i Sport, odnosno čak 50 posto u režimu Race.
Clio Renaultsport 220 Trophy EDC stiže na 18-inčnim Radical aluminijskim dvobojnim felgama na kojima su gume Michelin Pilot Super Sport dimenzija 205/40 R18. Unaprijeđen je i upravljački sistem sa hodom upravljača koji je smanjen za 30 posto. U odnosu na Clio RS 200 EDC, Trophy je niži za 20 milimetara naprijed i 10 milimetara nazad, a nazad je dobio i 40 posto čvršće opruge. Čvršći su i sami amortizeri. Prodaja počinje u junu.