Novi Golf ima "oštriji dizajn", novi infotainment sistem te donosi mehanička poboljšanja, a kupcima u Evropi će biti dostupan kao hatchback i karavan. Također, nudit će se kao eHybrid, GTE plug-in i GTI, dok je praktičniji Variant (karavan) prikazan u R-Line paketu opreme. U ponudi nedostaju model R s pogonom na sva četiri točka i GTD dizel visokih performansi.
Najveću promjenu eksterijera predstavlja redizajnirano LED osvjetljenje, skuplji modeli imaju full-LED prednja svjetla s osvijetljenim VW logotipom, a uz doplatu će biti moguće dobiti sofisticiranija matrix LED svjetla s dugim snopom gotovo dvostruko snažnijim u odnosu na standardna duga svjetla. Nazad su sada moderna stražnja svjetla s 3D grafikom i tri opcije uzorka, slično kao što Audi nudi za neke svoje modele.
Obnovljeni Golf je u paleti boja dobio još četiri opcije, a to su Crystal Ice plava, Anemone plave, Oyster srebrna i Grenadilla crna, kao i pet dizajna aluminijskih felgi veličine od 16 do 19 inča. Diskretno je unaprijeđen svaki od paketa opreme, Golf, Golf Life, Style, R-Line, GTE i GTI, a svi modeli od paketa Style ka boljim imaju crni krov.
Baš kao što je bio slučaj s prethodnim modelom, karavan se neće nuditi s eHybrid, GTE i GTI specifikacijama, no fanovi se nadaju da će Golf R Variant visokih performansi ostati dio ponude.
Što se tiče unutrašnjosti, njen izgled je otkriven ranije na CES-u, pa je stoga već bilo poznato da se snažni hatchback vraća konvencionalnim dugmadima na upravljaču, a isto bi trebalo biti i sa Golfom R. Važno je napomenuti da su se slabije opremljeni modeli Golfa osme generacije u Evropi prodavali s tradicionalnim kontrolama, dok su samo skuplji dobili "frustrirajuće" kontrole osjetljive na dodir.
Najveću promjenu u unutrašnjosti predstavlja sljedeća generacija infotainment sistema, tu je sada veliki 10,4-inčni ekran u formi tableta u slučaju jeftinijih modela, dok skuplji imaju 12,9-inčni ekran. Klizači za kontrolu klima uređaja su još uvijek tu, no konačno su osvijetljeni. Opcioni head-up ekran će također biti dostupan.
Osnovni model će pokretati 1,5-litarski TSI motor sa 115 i 150 KS, a u oba slučaja će se snaga prenositi na prednju osovinu putem 6-stepenog manuelnog mjenjača. Blaga hibridna verzija istog motora, odnosno 1,5-litarski eTSI, nudi istu snagu, ali je uparena isključivo sa sedmostepenim automatskim mjenjačem.
Oni koji žele više snage trebaju odabrati veći 2,0-litarski TSI motor uparen sa sedmostepenim DSG mjenjačem, koji isporučuje 204 KS. Zanimljivo, ne spominje se manji trocilindrični 1,0-litarski TSI, koji je pokretao najjeftiniji "stari" Golf.
Kada je riječ o dizelu, dobro poznati i provjereni 2,0-litarski TDI je dostupan u dvije varijante, u prvoj je uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem i razvija 115 KS, a u drugoj sa sedmostepenim DSG mjenjačem te isporučuje 150 KS. Obje verzije imaju pogon na prednje točkove.
Oni koji ne žele dizela mogu dobiti eHybrid sa 204 KS, koji ima 6-stepeni DSG mjenjač i prednji pogon. Elektrificirani model koristi veću litij-jonsku bateriju kapaciteta od 10,6 do 19,7 kWh, a njegov električni domet iznosi do 100 km. Prethodni Golf eHybrid je mogao preći maksimalno 80 km koristeći samo električni pogon.
Plug-in hibridni model sada podržava AC punjenje snagom od 11 kW umjesto prethodnih 3,6 kW, kao i DC punjenje do 50 kW kada je potrebno 25 minuta da se baterija napuni od 10 do 80 posto. S punom baterijom i rezervoarom goriva, VW procjenjuje da je moguće preći 1.000 kilometara.
Što se tiče uzbudljivijih verzija, Golf GTE nudi kombinovanu snagu od 272 KS. Baš kao i standardni eHybrid, umjesto starog 1,4-litarskog TSI motora je usvojio 1,5 litarski TSI s varijabilnom geometrijom turbopunjača, a uparen je sa 6-stepenim DSG mjenjačem. Snaga se prenosi na prednje točkove.
Poboljšani GTI dolazi s felgama u stilu dizajna karakterističnog za Alfu Romeo. Nažalost, ostao je bez manuelnog mjenjača, koji je zamijenio sedmostepeni DSG i koji prenosi snagu od 265 KS na prednje točkove.
VW je imao i moćniju Clubsport verziju Golfa u Evropi prije facelifta, koja je nudila 300 KS, no sada o njoj nije bilo riječi. Ipak, automobil koji je VW pokazao na CES-u mogao bi biti Clubsport, što aludira na to da bi se mogao pojaviti u SAD-u.
Golf R vjerovatno stiže nešto kasnije ove godine, dok povratak modela GTD pokazuje da se dizeli i dalje "drže" i nakon skandala Volkswagen Grupe.
Ovo bi mogla biti posljednja značajna poboljšanja Golfa u eri motora s unutrašnjim pogonom nakon pola stoljeća prisustva na tržištu i oko 37 miliona proizvedenih primjeraka. Deveta generacija najprodavanijeg evropskog modela u historiji će stići isključivo s električnim pogonom, a bit će bazirana na SSP platformi. Proizvodnja počinje krajem desetljeća u Wolfsburgu u Njemačkoj, gdje će se sklapati s drugim modelima baziranim na istoj SSP platformi.
Ostaje da se vidi da li će dvije varijante nastaviti mirno koegzistirati prije nego VW odluči da pređe samo na električni pogon. Jedna stvar je sigurna, njemački brend je obećao da će proizvoditi samo električna vozila u Evropi od 2033. godine, tako da su dani Golfa sa SUS motorima svakako odbrojani.
Uskoro više o modelu GTI...