Naravno, ne radi se o potpuno novom modelu, nego o osvježenoj verziji modela sedme generacije koja je doživjela tek manje promjene eksterijera, uključujući nove branike, farove i slično. Potpuno novi Golf, odnosno osma generacija modela, na tržište stiže 2018. godine.
Postojeći 1,0-litarski benzinski i 1,6-litarski te 2,0-litarski motori dobili su novog člana, a to je 1,5-litarski benzinac s tehnologijom isključivanja cilindara. Ova tehnologija omogućava rad samo dva cilindra s ciljem štednje goriva.
Novi 1,5-litarski TSI Evo motor razvija 148 KS, prosječna potrošnja iznosi nešto više od 4 litra goriva na 100 km, a emisija CO2 110 g/km. Ekonomičnija Bluemotion verzija razvija 128 KS, a prosječna potrošnja iznosi 3,83 litra na 100 km. Manja je i emisija CO2 te iznosi 104g/km.
Bluemotion verzija će se pojaviti na tržištu nešto kasnije, a posjeduje funkciju koja gasi motor kada vozač podigne stopalo s papučice gasa. Ova tehnologija podsjeća na onu u hibridnim automobilima, a pomaže pri štednji goriva.
Osim manuelnog mjenjača, VW sada nudi i sedmostepeni dual-clutch automatski mjenjač koji mijenja stari šestostepenim mjenjač. I ovog puta je cilj ekonomičnost.
Unutrašnjost je dobila poboljšani infotainment sistem, no, kupci će morati kupiti najbolje opremljen model kako bi dobili svu novu tehnologiju dostupnu u novom Golfu. Ona uključuje novi centralni ekran čija se veličina kreće od 6,5 do 9,2-inča u zavisnosti od opreme. Ovaj sistem podržava kontrolu pokretima, korištenje menija, mijenjanje radiostanica, odabir pjesama i slično.
Kao što je slučaj s novim Tiguanom i Passatom, novi golf posjeduje Active Info Display digitalnu instrument tablu, koju čini 12,3-inčni digitalni ekran umjesto klasičnih brojčanika. Moguće ga je konfigurisati, a može prikazivati i navigaciju. Dostupan je na svim modelima kao opcija. Promjene unutrašnjosti uključuju i nove boje i izgled sjedišta.
Aktuelni Golf je bogat sigurnosnom opremom, a ona podrazumijeva i autonomni sistem kočenja u hitnim situacijama, a novi automobil posjeduje i sistem pomoći u gužvi koji predstavlja poluatonomnu vožnju pri malim brzinama, sistem praćenja pješaka i drugo.
GTI model je dobio više snage, tako da njegov 2,0-litarski motor s turbopunjačem sada razvija 10 KS više, ukupno 227 KS. GTI Performance model je doživio slično povećanje snage koja sada iznosi 242 KS.