Minimalne izmjene na karoseriji uključuju drugačiji prednji odbojnik i redizajniranu masku hladnjaka. Svojim oblikom prednja svjetla ostala su ista, ali će se uz bolje pakete opreme sada nuditi u kombinaciji sa LED tehnologijom. Nešto drugačiji je i zadnji odbojnik, a zadnja svjetla sada imaju novu grafiku.
Najveće promjene ipak su ispod prednjeg poklopca. Volkswagen za obnovljeni Polo sada nudi 1,4-litarski trocilindarski dizelski motor sa 75, 90 ili 105 KS. Taj motor zamijenit će dosadašnji 1,6-litarski TDI motor koji se nudio sa 90, odnosno 105 KS. Najslabija varijanta sa 75 KS nudi 210 Nm obrtnog momenta pri 1.500 obr/min, uz prosječnu potrošnju od samo 3,2 litra na 100 kilometara. Prosječna emisija CO2 iznosi samo 82 g/km. Varijanta sa 90 KS ima prosječnu potrošnju 3,4 litre na 100 kilometara, što je za 21 posto manje od jednako snažne 1,6-litarske opcije.
Što se tiče benzinskih motora, Volkswagen uvodi novi trocilindarski litarski turbo motor sa 90 KS uz koji će Polo TSI BlueMotion prosječno trošiti 4,1 litar na 100 kilometara. Osnovni 1,2-litarski trocilindarski atmosferski benzinac sa 60 KS sada će uz sistem stop/start u prosjeku trošiti 21 posto manje nego prije. Njegova snažnija varijanta će umjesto 70 sada imati 75 KS. Trocilindarski 1,2-litarski TSI motor nudit će se sa 90 i 108 KS. Varijantu GT pokreće 1,4-litarski TSI motor sa 150 KS, a najsnažniji Polo GTI dobio je motor koji iz iste radne zapremine sada nudi 190 KS.
U ovisnosti od motorne opcije Polo će za prijenos snage koristiti 5 ili 6-stepeni ručni mjenjač, odnosno 7-stepeni DSG automatski mjenjač sa dva kvačila. Kupci će moći birati između 15 boja karoserije i različitih felgi promjera od 15 do 17 inča. Razlike u unutrašnjosti mogu se vidjeti po novom trokrakom volanu, modificiranoj grafici instrumenata i redizajniranoj centralnoj konzoli sa novim kontrolama za klima-uređaj. U ponudi je i 5, odnosno 6,5-inčni display osjetljiv na dodir, a moguće je dobiti i kameru koja pomaže prilikom vožnje unazad, kao i adaptivni tempomat. Prodaja počinje odmah nakon ženevske premijere.