Dva mala SUV-a
14

Nakon Pola, u Pamploni će se proizvoditi električni Volkswagen ID.2all i Škoda Epiq

D. B.
Nakon dugih 40 godina, Volkswagen je okončao proizvodnju svog modela Polo u Evropi, tačnije u španskom postrojenju u Pamploni. Međutim, poznato je koji će novi električni modeli silaziti s proizvodne trake u budućnosti.

Popularni mali automobil se proizvodio u Pamploni u Španiji, no sada će se proizvoditi samo u Kariegi u Južnoj Africi. U međuvremenu će špansko postrojenje doživjeti promjene i fokusirati se na proizvodnju nova dva mala električna vozila.

Prodaja modela Polo je opala u proteklim godinama, no i dalje je važan automobil za Volkswagen. U prvih osam mjeseci godine je prodano više od 90.000 primjeraka, što je dovoljno za osmo mjesto na listi najprodavanijih automobila u Evropi.

Proizvodnja modela Polo je počela u Pamploni 1984. godine, a zvanično je završena u julu kada je plavi primjerak napustio fabriku. U periodu od 40 godina je u španskom postrojenju proizvedeno čak 8,4 miliona primjeraka, međutim, prodaju su nadmašili rezultati modela T-Roc te su u Volkswagenu zaključili da proizvodnja Pola u Španiji i Južnoj Africi istovremeno više nema smisla.

Volkswagen će u Pamploni nastaviti proizvodnju modela T-Cross i Taigo, a također vrši modifikacije kako bi mogao proizvoditi električne automobile. Od 2026. godine će se na ovom mjestu proizvoditi dva mala električna SUV-a, jedan će prodavati Volkswagen, a drugi Škoda.

Ovi modeli će koristiti skraćenu verziju poznate MEB platforme i imat će prednji pogon. Volkswagenov model će se zvati ID.2all SUV te će svoje mjesto zauzeti ispod modela ID.3 u trenutnoj ponudi. Hatchback verzija ovog električnog automobila će se također nuditi na tržištu i proizvodit će se uz Cupra Raval u postrojenju Martorell u Španiji. S druge strane, Škodin mali električni SUV bit će nazvan Epiq i koštat će oko 25.000 eura.