Te davne 1975. godine Volkswagen je svijetu predstavio mali model, smješten odmah ispod Golfa. Zasnovan na Audiju 50, novi model je debitovao u martu i nazvan je Polo. Iduće godine Polo puni okruglo 50 godina, dobra prilika da se prisjetimo inovacija i poboljšanja koje je uveo u B segment tokom pet decenija na tržištu.
Na primjer, druga generacija (1981.) je donijela više prostora, udobnosti i modernih motora za to vrijeme. Šest godina kasnije, debitovala je ograničena serija Polo Coupe GT G40, opremljena mehaničkim kompresorom s dodatnom snagom.
Treća generacija (1994.) fokusirala se na veću sigurnost, a Polo je bio među prvim modelima u segmentu koji je dobio zračne jastuke. Godine 1998. njemački model je po prvi put bio dostupan u sportskoj GTI verziji.
S četvrtom iteracijom (2002.), Polo je značajno porastao, a prednji i bočni zračni jastuci, servo upravljač i ABS su uključeni na listu standardne opreme.
Volkswagen je s petom generacijom (2009.) uveo Polo u digitalno doba. Istovremeno, ovaj model je ušao u historiju u motosporta - Polo R WRC je četiri puta zaredom osvojio titulu svetskog šampiona u reliju.
Volkswagen Polo šeste generacije prešao je na MQB arhitekturu, koja je donijela poboljšanja u povezivanju, sigurnosti i boljem ležanju na podlozi.
Tokom svojih šest generacija, Volkswagen Polo je prodat u preko 20 miliona primjeraka.