Od 2017. na tržištu
25

Vjetar u leđa za Volkswagen Polo: Novi redizajn i Euro 7 motori za 2025. godinu

A. M.
Volkswagen priprema još jedno veliko ažuriranje za Polo. Uz drugi redizajn optike, Polo će od iduće godine biti dotupan s čistijim Euro 7 benzincima kako bi zadovoljio predstojeće ekološke standarde.
Već neko vrijeme kruži priča da bi Volkswagen Polo uskoro mogao biti povučen s tržišta. U početku se činilo da su ove glasine dobile na zamahu, posebno nakon što je Volkswagen najavio kraj proizvodnje subkompaktnog modela u svojoj fabrici u Pamploni.

Polo se u Španiji proizvodio punih 40 godina. Međutim, Volkswagen nije prekinuo proizviodnju, već je istu premjestio u Južnu Afriku kako bi oslobodio tvornička postrojenja za novu generaciju električnih modela.

Sada je njemački brend još jednom službeno potvrdio da Polo neće ipak nestati iz asortimana. Najpovoljniji model iz Wolfsburga čeka novo veliko ažuriranje za 2025. godinu. U pitanju su dva očekivana unaprijeđenja.

Kao prvo, dizajnersko pero će podariti osvježenje vanjske optike uz minimalne izmjene u enterijeru. Drugo i važnije ažuriranje tiče se lansiranja novih motora, kompatibilnih s novim Euro 7 standardima zagađenja. Prema prvim informacijama, čini se da će budući Polo "facelift" ostati dostupan s aktuelnim 1.0 i 1.5 TSI benzincima, odnosno Volkswagen će spojiti ove turbobenzince s blago hibridnim tehnologijom.

Ipak, neće "svaki" Polo preživjeti nalet pooštrene Euro norme. Izgledi su veoma loši da će GTI varijanta preživjeti tranziciju. Ako je to istina, to bi značilo je ovo posljednji evropski hot-hatch iz B segmenta s pogonom na unutrašnje sagorijevanje. Njegov duhovni nasljednik bi trebao biti potpuno električni VW ID.2 GTI, zakazan za 2026. godinu.

Aktuelni Polo svoju MQB A0 platformu dijeli s mnoštvom modela marki VW Grupe, za koje se očekuje da će dobiti slična produženja svog životnog ciklusa. Tako redizajnirana Seat Ibiza stiže do kraja 2025. godine, dok bi Škoda mogla krenuti sličnim putem s Fabijom.

Aktuelna generacija Volkswagen Pola lansirana je 2017. godine, a prvi redizajn je došao 2021. godine. Već neko vrijeme se priča da će i ostali evropski proizvođači krenuti ovim putem i produžiti životni vijek poznatih modela na 10 godina uz što dužu upotrebu SUS motora.