Uz naglasak, da Hyundai Motor ima striktnu obavezu i obećanje da svojim klijentima pruža kontinuirano veći nivo zadovoljstva ali i da postane voljeni automobilski brend, novi vizuelni identitet premašuje granice tradicionalnog prodajnog salona. Novi prodajni salon je kombinacija otvorenog prostora, modernog namještaja i posljednje tehnologije koja donosi snažniji i poboljšan doživljaj i iskustvo klijentu.
Predsjednik Hyundai Motor Europe Byung Kwon Kim je rekao: "Hyundai klijenti su srce svega što radimo, pa je tako novi vizualni identitet nastao upravo zahvaljujući toj činjenici. On pruža prostor za prodaju i postprodaju, ali je tu dodana i nova dimenzija - mjesto gdje klijenti mogu istinski doživjeti brend."
Ovaj vizualni identitet dakle inspirisan je emocijama klijenta, vozilom u pokretu i otvorenim prostorom. "EMotion Park" (park emocija i pokreta) je koncept koji prati tople brončane tonove izvana kombinirane sa prirodnom svjetlošću koja se prostire u unutrašnjosti, te donosi svijetli, prozračan i sofisticirani ambijent.
Uz opuštajući i inspirativan ambijent i čekaonice u kojima se nalaze tableti posjetioci doživljavaju novu dimenziju i iskustvo u kojem mogu istraživati brend. Hyundai planira do kraja 2018. godine da svih 6.000 centara u svijetu nosi novi vizuelni identitet.