Sedan je fotografisan na stazi Nurburgring, a poznati dizajner X-Tomi Design je fotografije iskoristio da kreira rendere i tako nagovijesti kako će zapravo budući sedan visokih performansi izgledati kada "ugleda svjetlo dana".
U kreiranju rendera su posuđene karakteristike dizajna modela X5 M i X6 M, a automobil je dobio tradicionalne crne M felge te prednji dio dizajniran u obliku slova X, koji sadrži crnu rešetku hladnjaka s crvenim rubom.
Hauba izgleda veoma slično onoj koju ima M4 coupe, a tu je i senzor za radarski tempomat koji je postavljen u donjem dijelu prednjeg branika. To je svakako bolja pozicija od one koju je BMW izabrao za standardnu Seriju, jer je njemački proizvođač pokušao da ga integriše u bubrežastu rešetku hladnjaka, ali ga je teško ne uočiti.
Prednji blatobrani su širi u odnosu na standardni model, što je i očekivano s obzirom da će M5 gotovo sigurno imati šire točkove, kao i moćnije kočnice.
Treba napomenuti da je riječ samo o renderu, tako da je mnogo nepoznanica uključujući pogon sedme generacije modela BMW M5. Trenutno bavarski sedan visokih performansi pokreće 4,4-litarski V8 koji razvija 617 KS i 750 Nm obrtnog momenta u Competition verziji. Glasine govore da će sljedeća generacija dobiti hibridni pogon iz XM SUV-a, odnosno kombinaciju twin-turbo V8 motora i jednog električnog motora koja kombinovano isporučuje 644 KS i 800 Nm obrtnog momenta u osnovnom, odnosno 738 KS i 1.000 Nm u modelu XM Red Label.