Pogledajte kako se na Nürburgringu snašao jedan od najbržih karavana današnjice
U Minhenu su dugo razmišljali da li će čuvenu oznaku M3 iza koje se već dugo krije najsnažnija verzija BMW-ove Serije 3 ponuditi i uz praktičnije karoserijsko izdanje s kojim bi imali adekvatan odgovor na sportske karavane visokih performansi (Mercedes-AMG C63 T i Audi RS4) koje već godinama nudi ljuta konkurencija.
Poslije 36 godina od predstavljanja prvog BMW-a M3 (E30) na scenu je konačno stigao prvi karavanski M3 (G81) s kojim se ekipa njemačkog automobilskog magazina Sport Auto ovih dana "družila“ na čuvenoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife na kojoj je superbrzi karavan još jednom pokazao svoje raskošne mogućnosti.
Za zatvaranje 20,6 kilometara dugog kruga novinaru i testnom vozaču spomenutog magazina Christianu Gebhardtu (koji je već godinama zadužen za jurnjavu na Nürburgringu) trebalo je sedam minuta i 34,39 sekundi. Upečatljivo, ali ne i najbolje vrijeme koje je zabilježio prvi M3 Touring, jer je za zatvaranje krugu iste dužine BMW-ovom trkaču Jörgu Weidingeru trebalo sedam minuta i 30,30 sekundi, što je vrijeme s kojim je M3 Touring zvanično/trenutno najbrži karavan Nürburgringa. Weidinger je nakon svega rekao da su vlažni dijelovi na stazi onemogućili ostvarenje još boljeg vremena.
Prije realizacije najave prema kojoj u BMW-ovom M odjelu pripremaju i još snažniji M3 Touring (CS), potencijalni kupci praktičnijeg izdanja mogu računati na trolitarski linijski 6-cilindarski biturbo motor koji razvija 510 konjskih snaga i 650 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na obje osovine (xDrive) zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač, a među poslasticama je i opcija s kojom se sav potencijal motora usmjerava samo na zadnju osovinu. Uz opcioni paket M Driver, M3 Touring Competition iz mjesta do "stotke“ stiže za 3,6 sekundi i razvija 280 km/h.