Roadster s dvoja vrata i karoserijom od fiberglasa, nazvan po brzom i okretnom patrolnom brodu "Corvette" iz Drugog svjetskog rata, brzo je postao simbol slobodnog načina života 50-ih godina prošlog stoljeća u Americi. I to uprkos tome što automobil nije imao dobre vozne osobine, prva generacija C1 (1953-1962) znala je imati problema s elektro-instalacijama ili pokretnim krovom koji je prokišnjavao.
Puno bolje prošla je druga generacija nazvana Stingray (1962-1967), koja je nedugo nakon lansiranja 1962. postala jedna od najpopularnijih i najtraženijih među kolekcionarima današnjice. Treća generacija C3 (1968-1982), uvedena 1968., a zbog svog aerodinamičnog oblika dobila je popularni naziv "boca Coca-Cole". Ova generacija proizvodila se najduže (skoro 14 godina), a ujedno nosi titulu najprodavanije verzije.
Njen nasljednik, s kojim nije bio problem postići brzinu od 260 km/h, postao je simbol grabežljivih i beskompromisnih muškaraca, iako dizajnerski više nije bio dominantan kao prethodnik. No, Corvette C4 (1984-1996) privukla je mnoge ''alfa mužjake'', a neke od njih na filmskom platnu, poput Chucka Norrisa u akcijskom filmu ''Alone Against Terror'' (1988.) ili Stevena Seagala u filmu Hard to Kill (1990.).
Nakon pomalo dosadne pete generacije, koja se proizvodila od 1997. do 2004., šesta je stigla u nezgodno vrijeme na tržište (2005-2013), jer se koncern GM grčevito borio za ekonomski opstanak. Taj period ostat će zapamćen kao prijetnja i skoro kraj za najpoznatiji američki sportski automobil.
No, automobilska se ikona othrvala krizi i uzdigla se s dna. Iako je početak lansiranja edicije C7 kasnio nekoliko godina, Chevrolet je uspio 2014. predstaviti sedmu generaciju američke verzije Ferrarija i Lamborghinija. Radikalna osma i aktuelna generacija C8 na tržištu je od 2020., a specifična je po centralno smještenom motoru kao prvi GM-ov automobil takve koncepcije nakon Pontiaca Fiero-a iz 1984.