Četiri mjeseca nakon početka prvih isporuka iz Alfa Romea je stigla zvanična informacija da je svih planiranih 500 primjeraka modela Giulia GTA i GTAm(odificata) već dobilo svoje ponosne vlasnice i vlasnike.
Iako je inicijalno zamišljeno da još snažnija izvedenica Giulije Quadrifoglio bude ponuđena samo kupcima u Evropi, Africi i na Bliskom Istoku, u Alfinoj posljednjoj egzotici uživat će i 18 kupaca u Australiji i 88 kupaca u Japanu, a Amerikanci su ovaj put ostali praznih šaka.
U kreiranju Alfinog modernog podsjetnika na legendarni model Giulia Sprint GTA učestvovala je i kompanija Sauber Engineering, a rezultat zajedničkog entuzijazma pokreće Ferrarijev 2,9-litarski V6 biturbo motor iz Q Giulije koji umjesto 510 u ovom slučaju raspolaže s 540 konjskih snaga.
Dovoljno da 100 kilograma lakša Giulia GTAm od 0 do 100 km/h stigne za 3,6 sekundi i razvije 315 km/h. Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača.
Cijena verzije GTA iznosila je 176.500 eura, a za dvosjed verziju GTAm koja je dodatno prilagođena za upotrebu na stazi trebalo je izdvojiti 181.500 eura.