Klijenti koji već imaju automobil i žele konverziju izdvojit će 42.500 funti, dok Recharged Heritage naplaćuje 62.500 funti za automobil i električni pogon u paketu.
Električni Mini isporučuje 97 KS i posjeduje bateriju kapaciteta 18 kWh koja omogućava domet od 166 km. Punjač snage 6,6 kW napuni bateriju za tri sata, dok putem standardne britanske utičnice punjenje traje devet sati.
Poređenja radi, originalni Mini Mk1 je pokreta četverocilindrični motor od 850 cc koji je razvijao sam 34 KS, dok je sportski Cooper od 997 cc bio nešto snažniji sa 55 KS.
Električnom konverzijom Mini dobija dva moda vožnje. Prvi je Pure, koji omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 11,5 sekundi i maksimalnu brzinu od 126 km/h, a drugi je Sport u kojem automobil do "stotke" stiže za 8,5 sekundi i maksimalnih 148 km/h.
Ove specifikacije su nešto drugačije od onih koje je Recharged Heritage najavio u januaru. Tada je automobil koristio električni motor sa 120 KS, koji je omogućavao ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9 sekundi. Predviđeni domet je iznosio 160 km/h.
Iz Recharged Heritagea ističu da je kompletan proces reverzibilan, ne buše se nove rupe, a konvertovani automobil nije teži od standardnog.
Dosad je kompanija obavila najmanje dvije konverzije, a jedna od njih je Mini Paul Smith Edition. Dizajner Paul Smith je osmislio uređenje unutrašnjosti s žutom armaturnom pločom i plavim sjedištima.
Druga saradnja je sklopljena s britanskom umjetnicom, a eksterijer je bio šaren s ispisanim riječima "Big Love" u različitim nijansama.