Rimac i BMW Group dogovorili višegodišnju saradnju, radit će na električnim vozilima
Odmah na početku treba razjasniti da su kompanije Rimac Automobili i Rimac Technology različite iako su povezane, preciznije, Rimac Technology pomaže u razvoju rješenja elektrificiranih pogona za različite eksterne kompanije uključujući proizvođače automobila među kojim su Aston Martin u slučaju modela Valkyrie, Hyundai, Porsche i Koenigsegg u slučaju modela Regera. To su tek neki od proizvođača automobila povezanih s kompanijom Rimac Technology, a sada je i BMW na toj listi.
Preciznije, BMW i Rimac će zajedno razvijati tehnologiju baterije visoke voltaže za "odabrane električne automobile", vjerovatno elektična vozila visokih performansi poput nadolazećeg električnog modela M3 koji bi se trebao zvati iM3.
Obje kompanije imaju ogromno znanje o električnim pogonima, a iako je Rimac "ukrao" naslovnice zahvaljujući brojnim rekordima koje je postavio hiperautomobil Nevera u proteklom periodu, BMW je pioni električnog pogona gotovo desetljeće.
Rimac Technology se smatra Tier 1 dobavljačem u automobilskom sektoru te je ova kompanija specijalizovana u razvoju baterija visoke voltaže, električnih osovina i softvera za kontrolu tih sistema. Ovo napredno znanje je omogućilo razvoj gotovo svakog dijela Nevere u Rimčevim postrojenjima.
Kompanija Rimac Technology je dosad sarađivala s kompanijama Aston Martin, Porsche, Hyundai, Mercedes-Benz, Mercedes-AMG, Ferrari, Pininfarina, Koenigsegg, Cupra, Jaguar, Renault i Magna. To je prilično duga i impresivna lista, a dolaskom BMW-a na ovaj popis, mogu se priključiti Rolls-Royce i Mini.
Iz BMW-a napominju da saradnja s Rimcem neće uključivati razvoj šeste generacije BMW eDrive tehnologija, koje ćemo prvi put vidjeti u prvim Neue Klasse modelima. Produkcijske verzije koncepata Vision Neue Klasse i Vision Neue Klasse X stižu naredne godine u formi električne Serije 3 i modela X3. BMW obećava poboljšanje vremena punjenja za 30 posto u odnosu na tehnologiju pete generacije, kao i povećanje dometa za 30 posto, zajedno s mogućnošću podrške dvosmjernog punjenja, što će biti prvi put za BMW. Ovi modeli će biti dostupni s baterijama kapaciteta 75, 90 i 105 kWh, a baterijske ćelije su razvijene u partnerstvu s kompanijom EVE Energy, koja se također udružila s firmom Rimac Technology prošle godine.
Treba napomenuti da su Rimac i BMW povezani od ranije, čak i prije nego je hrvatski vizionar Mate Rimac osnovao kompaniju toliko utjecajnu da mu je Porsche prepustio Bugatti u zamjenu za udio. Mate je razvio vlastiti električni motor i baterijsku tehnologiju te ih je ugradio u svoju BWM E30 Seriju 3 iz 1984. godine. Projekt je nazvao Rimac e-M3, a automobil je isporučivao 600 KS i 900 Nm obrtnog momenta. Godine 2012. je postao električni automobil s najboljim ubrzanjem nakon što je ubrzao od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde i dostigao brzinu od 280 km/h.