Prošle godine, prema Međunarodnim računovodstvenim pravilima (MSFI), operativni profit za SEAT je dostigao rekordnih 625 miliona eura, i tako je porastao za čak 592 miliona eura (2022: 33 miliona eura). Godišnji promet je također dostigao historijskih 14,3 milijarde eura, 31,0% više nego 2022. godine (10,9 milijardi). Ovi rezultati potvrđuju snagu kompanije SEAT i uspjeh njene tekuće strategije transformacije.
Nakon suočavanja s mnogo izazova posljednjih godina, uključujući rastuće cijene sirovina, inflaciju i utjecaj rata, stabilizacija lanca opskrbe 2023. godine dovela je do povećanja proizvodnje i isporuka.
Ovo je omogućilo SEAT-u da isporuči 519.176 automobila (2022.: 385.592), što je porast od 35,3% u odnosu na prethodnu godinu. CUPRA je ponovo oborila rekorde sa 230.739 isporuka, što je povećanje od 50,9% u odnosu na 2022. godinu (152.896). Marka SEAT se u međuvremenu vratila na dvocifreni rast sa 288.437 isporuka (2022.: 232.696; +24,0%).
Gledajući u budućnost, SEAT ima strategiju za održavanje profitabilnog rasta kompanije. Marka SEAT će igrati ključnu ulogu u tome i kompanija će lansirati poboljšane plug-in hibridne i štedljive automobile u cijelom brendu SEAT.
Arona i Ibiza će doživjeti još jedno obnavljanje dizajna i ponude tokom 2025. godine, a u narednim mjesecima španska marka će lansirati ažuriranu i poboljšanu verziju SEAT Leona, koja će sadržavati tehničke i tehnološke nadogradnje. Nadalje, Ateca će također biti ažurirana i njen životni ciklus će biti još jednom produžen.
“Želimo vratiti SEAT marku tamo gdje joj je mjesto, nastavljajući dvocifreni rast od prošle godine novim ulaganjima u brend i njegove modele. Također gledamo šta možemo isporučiti u svijetu električne energije pod brendom SEAT. Kada je u pitanju SEAT, obećavam vam da najbolje tek dolazi,” dodao je Wayne Griffiths.
Novo poglavlje za Cupru
Pokrećući tekuću transformaciju SEAT-a, CUPRA ulazi u novo poglavlje u svojoj historiji. Tako 2024. godina označava početak njegove najveće proizvodne ofanzive do sada. Ove godine biće predstavljen i CUPRA Tavascan, drugi potpuno električni model marke, kao i CUPRA Terramar, elektrificirani SUV. Cupra je također najavila nove i ažurirane verzije svojih modela Leon i Formentor, koji će biti predstavljeni u narednim sedmicama.
Na današnjem događaju, CUPRA je također potvrdila sljedeći veliki korak u svojoj globalizaciji potvrdivši da će uskoro biti prisutna i u Sjedinjenim Državama.
“Do kraja decenije CUPRA će ući na američko tržište. Planiramo otvoriti to poglavlje s baterijskom električnom verzijom Formentora i većim električnim crossover SUV-om. Taj crossover SUV će se proizvoditi u fabrikama Volkswagen grupe u regiji Sjeverne Amerike, uključujući Meksiko. U početku, CUPRA će biti lansirana u odabranim državama na istočnoj i zapadnoj obali i državama Sunčevog pojasa. To će biti učinjeno kroz novi model distribucije,” najavio je Wayne Griffiths.
Brend će također ubrzati svoju globalnu ekspanziju ove godine otvaranjem novih CUPRA City Garages u Istanbulu, Beču i Manchesteru, a sve ima za cilj da ispuni svoju krajnju ambiciju da postane istinski globalni brend.
Put elektrifikacije se nastavlja
SEAT SA je posvećen elektrifikaciji Španije i kao dio projekta Future: Fast Forward, nastavlja da napreduje u svojoj ambiciji da ovu zemlju pretvori u čvorište električne mobilnosti u Evropi.
Kompanija već gradi svoju fabriku za montažu akumulatorskih sistema u Martorelu, a u septembru će započeti transformaciju Linije 1 u svojim pogonima prije proizvodnje CUPRA Ravala i Volkswagen ID.2aII.