Novi model će imati električni pogon te će dimenzijama odgovarati današnjoj Aroni. Bit će baziran na modificiranoj MEB-Lite platformi namijenjenoj kompaktnim vozilima koju će koristiti Volkswagen ID 1 i ID 2, modeli koji će se ranije pojaviti na tržištu. SEAT je ponovo preuzeo odgovornost vođenja razvoja te platforme za cijelu Volkswagen Grupu.
Šef SEAT-a Wayne Griffiths je prvi put najavio plan za kompaktni električni model u februaru, ali se tada činilo da će nositi oznaku sestrinske firme Cupra.
SEAT-ova verzija modela bi se mogla povezivati s osnovnom cijenom za automobil, a cilj je ponuditi pristupačnu cijenu, dok bi Cupra kao premium perfomance brend imala više cijene.
Griffiths je ranije kazao da bi kompaktni električni automobil bio više od automobila za SEAT te da bi postao "budućnost automobilske industrije u Španiji".
Dodao je da će SEAT i Cupra pomoći da električni automobili budu dostupni širim masama tako što će ponuditi gradski, mali, električni automobil te da je to projekt na kojem se radi s Volkswagen Grupom.
Novi model će se smjestiti u A0 segment ispod nadolazećeg električnog hatchbacka El-Born, ali će imati proporcije crossovera, što znači da će se moći porediti sa SEAT-ovom Aronom i Volkswagenovim T-Crossom.
"Ovaj segment u Evropi jej ogroman i promijenit će eektrične automobile. To će biti teško, a lakše je s Porsche Taycanom koji je u vrhu tržišta. Kad radite s manjim automobilima, zarada je izazov", kazao je Griffiths.
Verzije potencijalnog dizajna su završene, a novi model će vjerovatno biti najavljen ove godine. Cilj ej da bude spreman za tržište do 2025. godine. Kapacitet najveće baterije iznosit će 45 kWh.