Ključna je cijena
38

Seat najavljuje pristupačni električni automobil po cijeni ispod 20.000 eura

A. M.
Španski brend potvrđuje povratak na tržište jeftinih električnih automobila s novim modelom manjeg formata, koji će cjenovno biti ispod psihološke barijere od 20.000 eura. Taj model će ujedno biti pristupačniji od Cupre Raval.

Iako je bio na klimavim nogama, na radost mnogih ljubitelja španske marke, Seat neće biti ugašen. Popularni španski brend će za kratko vrijeme predstaviti dugu listu noviteta, a nakon toga slijedi rad na pristupačnom električnom modelu.

Za početak, na dnevnom redu je novi redizajn dva istinska bestsellera, Ibize i Arone. Takođe je potvrđeno da će se na listi drugog kruga osvježenja naći i SUV Ateca. Sva tri automobila veže jedan zajednički faktor. U pitanju su modeli s termalnim SUS motorima.

Evidentno je da će Seat, ukoliko želi dugoročno opstati u Evropi, prije ili kasnije morati da ponudi ili bolje rečeno da se vrati na električne modele. Komercijalni uspjeh koji je postigao ugašeni model Mii Electric još uvijek daje nadu brendu da može postići veći uspjeh sa svojim sljedećim električnim vozilom, jer su Evropljani konačno nadošli na koncept koji ima pokriće kod kupaca.

Tako će Španci krenuti stopama Volkswagena, Renaulta i Citroena, tražeći spas u razvoju manjeg i pristupačnog modela koji će ponovo biti jedan od mjerila na tržištu električnih automobila. Upravo je cijena ključni i odlučujući faktor za Seatovu električnu budućnost, jer takav model mora biti dostupan za manje od 20.000 eura. To je već utvrđena ciljna cijena.

Iako će Cupra i dalje imati vodeću ulogu, marka Seat će biti ključna jer opstanak elektrifikacije u Evropi leži u malim formatima automobila u nižim cjenovnim segmentima. S obzirom da se sve glasnije špekuliše o saradnji Volkswagena i Renaulta na temu razvoja zajedničkog pristupačnog gradskog električara, Seatu će biti lako "prepakovati" takav auto i uskočiti u voz pristupačnije elektrifikacije.