Za razliku od blisko vezanog Škodinog Kodiaqa, Seatov Tarraco ipak ostaje bez svoje druge generacije, tako da će španski SUV biti povučen iz proizvodnje samo šest godina nakon debija 2018. Tarraco je bio prvi Seatov model koji je dobio plug-in hibridnu pogonsku opciju.
"Tarraco je bio uspješan, no neće dobiti nasljednika. Od sredine 2024. godine ćemo se fokusirati na novi Cupra Terramar u segmentu, a on će popuniti ovo mjesto veoma dobro. Nakon toga će Tarraco otići u historiju, proizvodnja će biti okončana u drugom kvartalu 2024. godine", potvrđeno je iz Seata za magazin Autocar.
Tarracov kraj se mogao i predvidjeti jer nije spomenut tokom martovske prezentacije vezane za planove Seata. Svi preostali Seatovi modeli, uključujući Ibizu, Aronu, Atecu i Leona će biti obnovljeni, čime će njihov životni vijek biti produžen do "kraja ere motora s unutrašnjim sagorijevanjem".
Iako iz Seata kažu da je Tarraco bio "uspješan", brojke govore nešto drugo. Prodaja zapravo nikad nije uhvatila zamah u Evropi, 2019. godine je prodano 29.615 primjeraka, a 2022. godine samo 12.872 primjerka. Kompanija nije objavila brojke za 2023. godinu. Poređenja radi, Škoda je u Evropi 2019. godine prodala 88.516 primjeraka svog Kodiaqa.
Cupra Terramar će služiti kao indirektni nasljednik Seatovog Tarraca, a u kompaniji se nadaju da će privući više kupaca svojim više sportskim karakterom, naprednom tehnologijom i elektrificiranim pogonskim opcijama, koje dijeli s Volkswagenovim Tiguanom. Međutim, treba reći da je Terramar kraći za 235 mm u odnosu na Tarraco.
Uprkos tome što mu se bliži kraj, Tarraco je još uvijek u ponudi na Seatovoj zvaničnoj internet stranici u Španiji te će ostati dostupan do isteka zaliha.