Euro 7 standardi o zagađenju okoliša tema su žestoke rasprave među većinom proizvođača automobila. Većina kompanija kritikovala je činjenicu da su nova pravila bila previše drastična u smanjenju emisije ugljen dioksida, a to je moglo dovesti do značajnog povećanja cijena čak i automobila koji se smatraju pristupačnima.
Zbog toga je većina proizvođača odlučila izvršiti pritisak na Evropsku komisiju da revidira ova pravila, koja su trebala stupiti na snagu od jula 2025. Uključujući nekoliko država članica Evropske unije, ovaj pritisak je urodio plodom, te će nova Euro 7 norma o izduvnim gasovima biti bliska sadašnjim Euro 6 standardima.
Tako je prije nekoliko sedmica Evropsko vijeće odobrilo nova i ujedno blaža pravila. Štaviše, prije nekoliko dana, Evropski parlament je službeno odobrio ova revidirana pravila. Dakle, 329 glasova je bilo za, 230 glasova protiv, a 41 je bio suzdržan. Od tog trenutka Evropski parlament ulazi u razdoblje pregovora s Evropskim vijećem kako bi finalizirao konačni dokument.
Novost koja uključuje nove standarde predstavlja novo ograničenje emisije čestica mikroplastike iz guma i kočnica. To će biti najveći problem implementirati, ali u pitanju je blaža verzija u odnosu na prvobitni plan. Na kraju je i Evropski parlament odredio novi rok za implementaciju. Tako će nova Euro 7 norma stupiti na snagu od 2026. godine.