Stellantis počinje postepeno ukidanje dizel motora za komercijalna vozila
S obzirom da nova ograničenja emisije CO2 stupaju na snagu iduće godine, proizvođači automobila traže najbolja rješenja za flote vozila kako ne bi morali plaćati teške kazne. Ukidanje dizel motora jedno je od tih rješenja, čak i ako ova vrsta pogona ostaje jedna od najprihvaćenijih u segmentu teretnih vozila.
Podsjećamo da je Dacia zauvijek odustala od dizel motora s prestankom životnog vijeka Dustera druge generacije. Toyota je mnogo prije poduzela ovaj korak i zamijenila svoje čuvene dizele hibridnim motorima, koji su podjednako štedljivi i sa sličnim performansama. Međutim, suprotno od tog trenda Volkswagen grupa još uvijek odolijeva pritiscima, te i dalje prodaje automobile opremljene dobro poznatim TDI dizelašima, čak i ako se sprema da ih ukine u narednim godinama.
Ipak, ono što je neupitno u Stellantis grupi, dizel motori će nestati iz ponude komercijalnih vozila. Multinacionalna grupacija najavila je da će od ove jeseni prestati primati narudžbe za komercijalne modele pogonjene preostalim dizel motorima.
Tako će modeli kao što su Peugeot Rifter, Citroen Berlingo i Opel Combo biti dostupni samo s benzinskim ili električnim motorima. Uključujući teretne verzije više se neće nuditi s dizel motorima, mada odluka o ovim modelima ostaje pod znakom pitanja.
Prema informacijama objavljenim u francuskim medijima, Stellantis će prestati isporučivati komercijalna vozila s dizel motorima nakon 1. januara 2025. godine. Trenutno su gore navedeni modeli dostupni s 1.5 BlueHDI dizel motorom u dvije opcije snage: 100 i 130 konjskih snaga.