Stellantis ima ambiciozne planove da do 2030. godine u Evropi ima ponudu isključivo električnih putničkih vozila. U SAD-u im je cilj da 50 odsto ponude budu EV. Ovo je srž plana konglomerata Dare Forward 2030, i uprkos zastoju u prodaji električnih automobila u SAD-u, trend je ipak pozitivan. Ono što je iz ovog plana važno zaključiti je da Stellantis ne želi ograničavati izbor kupcima, te da će nastaviti proizvoditi automobile sa unutrašnjim sagorijevanjem ako to kupci žele.
Uprkos električnoj strategiji Stellantis ima svježu paletu STLA platformi dizajniranih za smještaj električnih ili pogonskih agregata sa unutrašnjim sagorijevanjem. Kompanija to vidi kao prednost u budućnosti, a u trenucima kada je automobilska industrija u tranziciji na električnu energiju, takva fleksibilnost je svakako prednost. S druge strane, teško je ne zapitati se šta će se dogoditi ako, do 2030. godine, 75 posto kupaca u SAD i dalje želi automobil sa SUS motorom? Hoće li to nadjačati 50-postotni plan zacrtan u Dare Forward 2030 strategiji, ostaje da vidimo.
Iako je budućnost neizvjesna, glasnogovornik Stellantisa potvrdio je da kompanija ne mijenja niti preispituje aspekte svog cilja za 2030. godinu. Još uvijek je plan 50 posto električne energije u SAD-u i 100 posto u Evropi. U Evropi prodaja električnih vozila i dalje ide dobro. Gledajući trenutni trend prodaje ali i ponudu modela i ako automobilsko tržište ne izvrši značajnu prilagodbu, nova linija automobila koja je 50 posto električna mogla bi se teško prodavati u SAD-u.